Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Machková, Hana
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Praha : Grada, c2009.
Vydanie:3., aktualiz. a přeprac. vyd.
Edícia:Expert
Témy:
ISBN: 9788024729862 (viaz.)
Fyzický popis: 196 s. : fotogr., grafy, il., tab. ; 25 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01712nam a2200409 a 4500
001 000352082
005 20091116072016.0
008 090828s2009 xr adlog p 001 0 cze
FMT
020 |a 9788024729862 (viaz.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a cze  |b eng 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
072 7 |a 37.016  |x Učebné osnovy. Vyučovacie predmety. Učebnice  |2 konspekt 
080 |a 658.8:339.564  |2 2001 
080 |a (075)  |2 2001 
100 1 |a Machková, Hana 
245 1 0 |a Mezinárodní marketing :  |b nové trendy a reflexe změn ve světě /  |c Hana Machková. 
250 |a 3., aktualiz. a přeprac. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c c2009. 
300 |a 196 s. :  |b fotogr., grafy, il., tab. ;  |c 25 cm. 
490 1 |a Expert 
504 |a Bibliografia: s. 189-191 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a medzinárodný marketing  |2 SVKKKPH 
655 7 |a učebnice  |2 SVKKKPH 
830 0 |a Expert 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-247-2986-2 
998 |a BK 
SID |a Z39  |b Z39-JIB  |c nkc20091965296 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.206100  |6 1010423  |q 20090916  |5 2720192513  |8 20090916  |f 70  |s Absenčne  |g 000050417  |h SCKHL  |z 10.29  |t 20230420  |u 0956  |w 000352082  |x 000010 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.206101  |6 1010424  |q 20090916  |5 2720192514  |8 20090916  |f 70  |s Absenčne  |g 000050417  |h SCKHL  |z 10.29  |t 20220718  |u 1327  |w 000352082  |x 000020 
a02 0 |a 9788024729862 (viaz.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.206100  |j 1010423  |i 2720192513  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.206101  |j 1010424  |i 2720192514  |s Absenčne