Prírodopis pre 7. ročník špeciálnych základných škôl /
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Book |
| Language: | Slovak |
| Published: |
Bratislava :
Expol pedagogika,
2014.
|
| Edition: | 5. vyd. |
| Subjects: | |
| ISBN: |
9788080913311 (brož.) |
| Physical Description: |
157 s. : fotogr., il. ; 24 cm. |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Titul je dostupný aj v ... 

| LEADER | 01512nam a2200409 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 000461898 | ||
| 005 | 20150826105633.0 | ||
| 008 | 150311s2014 xo ao c p 000 0 slo d | ||
| FMT | |||
| 020 | |a 9788080913311 (brož.) | ||
| 040 | |a SVKKK |b slo |c SVKKK |e AACR2 | ||
| 041 | 0 | |a slo | |
| 044 | |a xo |c SK | ||
| 072 | 7 | |a 57 |x Všeobecná biológia |2 konspekt | |
| 072 | 7 | |a 37.016 |x Učebné osnovy. Vyučovacie predmety. Učebnice |2 konspekt | |
| 080 | |a 57.081.1 |2 2001 | ||
| 080 | |a 376.1 |2 2001 | ||
| 080 | |a (075.2) |2 2001 | ||
| 100 | 1 | |a Rašlová, Milina | |
| 245 | 1 | 0 | |a Prírodopis pre 7. ročník špeciálnych základných škôl / |c [Milina Rašlová ; illustrations Vladimír Vanko]. |
| 246 | 3 | 8 | |a Prírodopis 7 |
| 250 | |a 5. vyd. | ||
| 260 | |a Bratislava : |b Expol pedagogika, |c 2014. | ||
| 300 | |a 157 s. : |b fotogr., il. ; |c 24 cm. | ||
| 500 | |a Slovník | ||
| 500 | |a Údaj o il. prevzatý z rubu titul. strany | ||
| 650 | 0 | 7 | |a prírodopis |2 SVKKKPH |
| 650 | 0 | 7 | |a špeciálne školy |2 SVKKKPH |
| 655 | 7 | |a učebnice špeciálnych základných škôl |2 SVKKKPH | |
| 700 | 1 | |a Vanko, Vladimír |4 ill | |
| 910 | |a svkkk | ||
| 919 | |a 978-80-8091-331-1 | ||
| 998 | |a BK | ||
| OWN | |||
| Z30 | 1 | |l SCK01 |l SCK01 |m BOOK |1 SCKHL |2 SK2 |b Sklad Hlavná 10 prízemie |3 IV.223544 |6 1063354 |q 20150326 |5 2720330428 |8 20150326 |f 70 |s Absenčne |g 000102843 |h SCKHL |z 8.90 |t 20160111 |u 1451 |w 000461898 |x 000010 | |
| a02 | 0 | |a 9788080913311 (brož.) | |
| 090 | |g SCKHL |k Sklad Hlavná 10 prízemie |a IV.223544 |j 1063354 |i 2720330428 |s Absenčne | ||