Teoretické a praktické východiská vybraných aspektov elektronickej komercie a ich dopad na nákupné správanie a rozhodovanie spotrebiteľa : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Fedorko, Richard, 1986- (Editor), Gbúrová, Jaroslava, 1983- (Editor), Bačík, Radovan, 1983- (Editor)
Korporatívny autor: Prešovská univerzita v Prešove Fakulta manažmentu Katedra marketingu a medzinárodného obchodu
Médium: Program
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Prešov : Bookman, s.r.o., 2021.
Témy:
ISBN: 9788081654268
Fyzický popis: 1 CD-ROM; 120 strán : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 03017nmm a2200697 ir4500
001 000666666
005 20210803105307.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 210803s2021 xo q slo#d
FMT
020 |a 9788081654268  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |a eng  |b eng  |b slo 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 konspekt 
080 |a 339  |2 2011 
080 |a 366.1  |2 2011 
080 |a 339:004.738  |2 2011 
080 |a 658.114:004.738  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
100 1 |a Fedorko, Richard,  |d 1986-  |4 aut  |4 edt 
245 1 0 |a Teoretické a praktické východiská vybraných aspektov elektronickej komercie a ich dopad na nákupné správanie a rozhodovanie spotrebiteľa :  |b nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /  |c Richard Fedorko, Jaroslava Gburová, Radovan Bačík. 
264 1 |a Prešov :  |b Bookman, s.r.o.,  |c 2021. 
300 |a 1 CD-ROM; 120 strán :  |b farebný ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
366 |e 100 kusov 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
500 |a Nad názvom: Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
500 |a Nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0694/20 „Výskum v oblasti relačného marketingu – percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa“ 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
538 |a Technické požiadavky: Adobe Reader 
546 |a Text čiastočne anglicky ; anglický a slovenský abstrakt 
650 0 7 |a obchod  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a spotrebiteľské správanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronický obchod  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronická komercia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a elektronické podnikanie  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a commerce  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a consumer behavior  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic commerce  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a electronic business  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Gbúrová, Jaroslava,  |d 1983-  |4 aut  |4 edt 
700 1 |a Bačík, Radovan,  |d 1983-  |4 aut  |4 edt 
710 2 |a Prešovská univerzita v Prešove  |b Fakulta manažmentu  |b Katedra marketingu a medzinárodného obchodu 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8165-426-8 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK2  |b Konzultanti  |3 CDA.4397  |9 chodba  |6 7828  |q 20210803  |5 2720809503  |8 20210803  |f 09  |s Prezenčne  |h MEDIAD  |z 3.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000666666  |x 000010 
a02 0 |a 9788081654268 
090 |g SCKHL  |k Konzultanti  |a CDA.4397  |j 7828  |i 2720809503  |s Prezenčne 
924 |a AVM