Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů /
Ako sa naučiť čítať s porozumením : čitateľská gramotnosť pre žiakov 5.-6. ročník ZŠ a gymnázií s 8-ročným štúdiom /
Tajomstvá sveta 1 : úlohy na rozvíjanie čítania s porozumením pre žiakov 1. ročníka základných škôl /
Tajomstvá sveta 3 : úlohy na rozvíjanie čítania s porozumením pre žiakov 3. ročníka základných škôl /
Čítanie s porozumením. 4, Paľkove dobrodružstvá /
Čítanie s porozumením. 3, Berta a jej kamaráti /
Čítanie : učenica o tom, čo je a čo nie je čítanie /
Výskum porozumenia textu v mladšom školskom veku /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 5. a 6. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom /
Ako sa naučiť čítať s porozumením : čitateľská gramotnosť pre 2. ročník základných škôl /
Lesedidaktik? Literaturdidaktik? : ein Dutzend Antworten für Einsteiger /
Čitateľský oriešok 2. : pre deti od 7 do 9 rokov : čítanie a počúvanie s porozumením /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 7. až 9. ročníka základných škôl a gymnázií s osemročným štúdiom /
Hry pro rozvoj čtení : od batolete po školáka /
Není čert jako čert /
Dyslexia a grafémovo-fonémové vzťahy v anglickom a slovenskom jazyku /
Chci číst jako táta s mámou : jak se stát čtenářem /
Die Wunderkammer des Lesens /
Ako pomôcť deťom, aby rady čítali : reflexie medzinárodného výskumu a politík na podporu čitateľskej gramotnosti /
Raná jazyková gramotnosť detí zo sociálno-ekonomicky znevýhodňujúceho prostredia /
Zbierka uvoľnených úloh z testovania matematickej a čitateľskej gramotnosti pre 2. stupeň základných škôl a 1.-4. ročník osemročných gymnázií /
Studia Bibliographica Posoniensia 2012 /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 2. ročníka základných škôl /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 3. ročníka základných škôl /
Aktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí /
Trendy úrovne kľúčových kompetencií žiakov 4. ročníka základných škôl : národná správa z medzinárodných výskumov PIRLS 2011- čitateľská gramotnosť a TIMSS 2011- matematika a prírodné vedy /
Výsledky štúdie OECD PISA 2009 zaostrené na čitateľskú gramotnosť : tématická správa /
Čítanka PIRLS 2011 : úlohy z čítania pre 4. ročník základných škôl /
Čtu a vím o čem : pracovní sešit k rozvíjení čtení s porozuměním : luštění pro malé čtenáře /
Testy a pravopisné cvičenia zo slovenského jazyka a literatúry : 450 testových úloh a 30 pravopisných cvičení na rozvoj čitateľskej gramotnosti a úlohy na rozvoj čítania s porozumením pre 5. ročník základnej školy v súlade so Štátnym vzdelávacím programom /
Testy a pravopisné cvičenia zo slovenského jazyka a literatúry : 450 testových úloh a 30 pravopisných cvičení na rozvoj čitateľskej gramotnosti a úlohy na rozvoj čítania s porozumením pre 6. ročník základnej školy v súlade so Štátnym vzdelávacím programom /
Čitateľská gramotnosť a jej rozvoj v primárnom vzdelávaní : teoretické východiská a didaktické realizácie /
Elementárna gramotnosť : história a súčasnosť /
Čtenáři a internauti : obyvatelé České republiky a jejich vztah ke čtení (2010) /
Matematická a čitateľská gramotnosť žiakov 9. ročníka základných škôl v školskom roku 2008/2009 : výskumná správa /
Metakognitívne procesy v čítaní, učení a vzdelávaní /
Úlohy na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti žiakov 4. ročníka základných škôl /
Cesty ke čtenářství + DVD : vyprávějte si s námi! /
Jak přežít s poruchami učení : rádce pro děti /
Zahájení školní docházky /
Techniky učení : jak se snadněji učit a více si pamatovat /
Reflexná metóda ako nástroj učenia sa v organizáciách : vybrané techniky a praktické aplikácie /
Haló, je tam písmenko? : metodický materiál pre učiteľky materských škôl na rozvíjanie sluchovej percepcie u detí predškolského veku /
Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé /
Princípy dynamického testovania: princíp spätnej väzby a princíp transferu /
Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole : [rady pro rodiče dětí od 4 do 18 let] /
Ovládněte svůj mozek : poslední kniha o mozku a zrychleném učení, kterou budete potřebovat /
Inteligence a učení /
Moderní vyučování /
Jak se snadno učit a více si pamatovat : [techniky, cvičení, výsledky] /
Megakognitívne stratégie rozvíjajúce proces učenia sa žiakov : metodická príručka /
Hráme sa so slovami s predškolákmi a žiakmi nultého, 1. a 2. ročníka ZŠ : pracovné listy na rozvoj sluchovej analyticko-syntetickej činnosti a prevenciu problémv v písaní a čítaní : podklady na kopírovanie /
Ako učiť efektívne : metodická príručka pre pedagógov s aktivitami na vytváranie pozitívnej sociálnej klímy a nápadmi na motivovanie žiakov k učeniu /
Tajné figury Rosekruciánů ze XVI. a XVII. století. Díl I. a II. /
Jak se učí chlapci a jak děvčata : rozdíly ve stylu učení, které byste měli znát : čtení a psaní s příklady, jak se učit /
Talent nerozhoduje : čím se ti nejlepší skutečně liší od ostatních /
Láska a boj : cesta ke spokojenému manželství /
Gramotnosť : vývin a možnosti jej didaktického usmerňovania /
Akí sú moji žiaci? : pedagogická diagnostika žiaka /
Angličtina : odborno-metodická príručka na vyučovanie v 2. ročníku stredných škôl /
Pedagogická komunikácia v základnej škole /
Didaktika angličtiny /
Anglicko-český pedagogický slovník /
Anglicko-slovenský pedagogický slovník /
Učitel a žáci v komunikaci /
Výskumné metódy v pedagogike /
Žiak a text /
Učiteľ a žiaci v komunikácii /
Rodičovstvo : s deťmi do troch rokov: teória a výskum /
Ako rozvíjať porozumenie textu u žiaka /
Pedagogická diagnostika v primárnom vzdelávaní /