Consumer behavior. : Concepts and applications. /
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Proč nakupujeme. : Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej. /
Vplyv prosociálnej činnosti firmy na nákupné správanie sa spotrebiteľov : vedecká monografia /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Protivná blondýna radí- jak prokouknout triky obchodníků : nenechte se napálit při nakupování.
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Manažment zákazníka /
Nákup•ologie : pravda a lži o tom, proč nakupujeme /
Consumer behavior. /
Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Consumer behavior. : Implications for Marketing Strategy. /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie /
Spotřebitelé a marketing /
Zadania a riešenia príkladov teórie spotrebiteľa /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Kniha štýlu z Paríža : čo si dnes oblečiem? /
Kuchyňa bez odpadu : príručka o tom, ako kvalitne jesť a zároveň ušetriť peniaze tak, že budete menej plytvať jedlom /
Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme /
Hrám sa na obchod! /
Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov /
Udržateľný marketing : nová éra marketingu /
Psychológia peňazí /
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Značky a slovenský zákazník /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.