Slovné hodnotenie žiakov dobrým slovom : príručka pre učiteľov 1.-4. ročníka ZŠ /
Slovné hodnotenie žiakov. /
Metodické pokyny na hodnotenie a klasifikáciu žiakov základných umeleckých škôl /
Slovné hodnotenie ako forma humanizácie našej školy. : Slovné hodnotenie - hodnotiaci záznam pre učiteľa na 1. stupni ZŠ. /
Metodické pokyny na hodnotenie a klasifikáciu žiakov základných škôl
Hodnotenie v školskej praxi /
Metodické pokyny na slovné hodnotenie a klasifikáciu žiakov osobitných škôl a žiakov špeciálnych tried pre mentálne postihnutých žiakov v základných školách.
Čitateľská gramotnosť slovenských žiakov v štúdii PISA 2003 /
Slovné hodnotenie. Výzva alebo problém pre súčasnú školu? zborník príspevkov /
Zbierka uvoľnených úloh z testovania matematiky TIMSS 2011 : 4. ročník /
Čitateľská gramotnosť žiakov 4. ročníka ZŠ : národná správa zo štúdie PIRLS 2006 /
Zbierka úloh pre vzdelávací stupeň ISCED 2 : anglický jazyk (úroveň A2 podľa SERR pre jazyky) /
Hodnocení žáků /
Známka alebo slovo? /
Metodické pokyny na hodnotenie a klasifikáciu žiakov základných škôl.
Taking first steps in teaching English: assessing learners /
Zbierka úloh pre vzdelávací stupeň ISCED 1 : matematika : slovenský jazyk a literatúra : maďarský jazyk a literatúra /
Zbierka úloh pre vzdelávací stupeň ISCED 3 : francúzsky jazyk : španielsky jazyk : taliansky jazyk : (úrovne B1, B2 podľa SERR) /
Zbierka úloh pre vzdelávací stupeň ISCED 3 : anglický jazyk : nemecký jazyk : ruský jazyk : (úrovne B1, B2 podľa SERR) /
Metodické usmernenie č. 15/2006-R zo 7. júna 2006, ktorým sa upravuje postup hodnotenia a klasifikácie žiakov stredných škôl v Slovenskej republike
Slovné hodnotenie žiakov dobrým slovom : príručka pre učiteľa 1.-4. ročníka ZŠ /