Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /
Medzinárodný marketing /
Medzinárodný marketing. /
Medzinárodný marketing pre obchodné akadémie. /
International marketing. /
Medzinárodný marketing : Prípadové štúdie /
Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu. /
Medzinárodný manažment. /
Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie. : Faktografické údaje a prípadové štúdie. /
Medzinárodný finančný manažment. /
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /
Marketing. /
Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /
Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /
Výskum konjunktúry a prognózovania zahraničných trhov : vybrané kapitoly /
Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /
Medzinárodný marketing. 1. časť, Svetový trh /
Výskum trhu a konjunktúry kapitalistických štátov /
Vybrané problémy medzinárodného marketingu. /
Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate identity) /
Vplyv kultúrnych odlišností na obchod a rokovanie v medzinárodnom obchode /