Strategické riadenie v chove ošípaných na Slovensku. /
Manažment a marketing v chove oviec a kôz. /
Génové rezervy v chove ošípaných. /
Progresívne technológie a postupy v chove ošípaných. /
Manažment a marketing v chove dobytka na Slovensku. /
Manažment chovu ošípaných /
O chove ošípaných odborne, prakticky a veselo /
Moderný manažment. Farmy ošípaných. /
Zborník zo 7. konferencie ošípaných. : 7. vedecká konferencia Kvalitatívny model tvorby a hodnotenia mäsových typov ošípaných, Nitra, 10.9.1996. /
Klasický mor ošípaných. /
Tvorba výkonných typov ošípaných a ich realizácia. : Zborník zo 6. medzinárodnej konferencie.
Manažment a marketing /
Šľachtenie výkonných typov ošípaných pre ekonomickú produkciu mäsa. : Zborník referátov z 5. medzinárodnej konferencie, Nitra 16.8.1994.
Chov ošípaných a trh. /
Vplyv neuroreflexívneho typu na ukazovatele mäsovej úžitkovosti ošípaných : (vedecká monografia) /
Vplyv záťažových situácií na kvalitu mäsa ošípaných. /
Šľachtenie ošípaných na mäsovú úžitkovosť a kvalitu mäsa. : Zborník zo 4. medzinárodnej konferencie konanej 17.8.1993.
Manažment, marketing a lieky /
Manažment a marketing služieb /
Marketing manažment I : vybrané trendy rozvoja /
Manažment a marketing v chove ošípaných. /
Plánovanie. : Teória a metodológia. /
Plánovanie marketingu a výroby. : Plánovanie marketingu. Plánovanie výroby. Alternatívne ciele podniku a plánovanie tempa rastu. /
Plánovanie a hodnotenie investícií a akvizícií v poradenstve. /
Finančné plánovanie. /
Ekonomické a transformačné problémy v chove hovädzieho dobytka na Slovensku /
Prognostika a manažérske plánovanie. (Vybrané kapitoly). /
Adaptívne riadenie technologického procesu /