Agrárny marketing. /
Agrárny marketing. II., Marketing rastlinných a živočíšnych komodít /
Agrárny trh 2004.
Agrárny marketing : pragmatické prístupy k trvalému úspechu na trhu. I. /
Agricultural trade in Central and Eastern Europe /
Marketing. /
Marketing : študijný text /
Marketing. : Charakteristika, stratégia, proces. /
Tendencie vývoja komoditnej a teritoriálnej štruktúry agroobchodu Slovenskej republiky /
Medzinárodný marketing. /
Strategický marketing /
Zahraničný agrárny obchod. /
Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /
Marketing : [učebné texty pre dištančné štúdium] /
Fundamentals of marketing. /
Marketing /
Marketing území. /
Management podnikov PPoK. /
Organizácia výroby kukurice na zrno /
Reštrukturalizácia a racionalizácia poľnohospodárskej výroby v nížinných oblastiach na modele okresu Nové Zámky. /