Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /

ISO 9000 leichtgemacht : praktische Hinweise und Hilfen zur Entwicklung und Einführung von QM-systemen /

Der Leitfaden zur ISO 9000 : mit QM-Musterhandbuch und Erläuterungen /

Industry`s guide to ISO 9000. /

Beyond ISO 9000. : How to sustain quality in a dynamic world. /

Normy súboru ISO 9000 pre malé organizácie. : Čo robiť. Rady Technickej komisie ISO/TC 176.

Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii /

ISO 9000 : pracovní pomůcka pro podniky a organizace při výstavbě systému zabezpečování jakosti

The QS-9000 book. : The fast track to compliance. /

ISO 9001:2000 a jeho interné audity v praxi. /

TQM. : Teória a prax v škole. /

TQM v škole. : Orientácia na zákazníka. /

Vývojová príručka 10. : Environmentálne manažérstvo a ISO 14000.

Memory Jogger 9000/2000. : Kvalita do vrecka. Vreckový návod pri zavádzaní systémov kvality podľa súboru noriem STN EN ISO 9000. /

Predpoklady zavádzania ISO 9000 na Slovensku. /

Implementing ISO 9000. /

Komplexné riadenie kvality - TQM v podmienkach základných a stredných škôl. /

1. konferencia o systéme riadenia kvality v plynárenstve ISO 9000 a ISO 14000. : Poprad, 14.-15.5.1998.

TQM v procese zmien. /

TQM : komplexné manažérstvo kvality /

Environmental management system ISO 14001:2004 : handbook of transition with CD-ROM /

Autor: Mateides, Alexander, 1938-

Základy manažérstva kvality. /

Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /

Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii /

Manažérstvo kvality /

Technika a technológia služieb /

Manažérstvo kvality služieb /

Služby. : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi /

Náuka o materiáloch : návody na praktické cvičenia /

Manažérstvo kvality : história, koncepty, metódy /

Náuka o materiáloch /

Technika a technológia služieb : vybrané odvetvia a úseky hospodárstva NV /

Autor: Styk, Oto

  • Autor: Kučera, Milan

Základy manažérstva kvality. /

Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /

Rukoväť diplomanta 2000 (alebo ako úspešne obhájiť diplomovú prácu a nezošalieť). : Poka - yoke príručka diplomata. /

Osobnosť a zručnosti manažéra. /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky