Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /
Search for more channels:

Similar Items: Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /

ISO 9000 leichtgemacht : praktische Hinweise und Hilfen zur Entwicklung und Einführung von QM-systemen /

Der Leitfaden zur ISO 9000 : mit QM-Musterhandbuch und Erläuterungen /

Industry`s guide to ISO 9000. /

Beyond ISO 9000. : How to sustain quality in a dynamic world. /

Normy súboru ISO 9000 pre malé organizácie. : Čo robiť. Rady Technickej komisie ISO/TC 176.

Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii /

ISO 9000 : pracovní pomůcka pro podniky a organizace při výstavbě systému zabezpečování jakosti

The QS-9000 book. : The fast track to compliance. /

ISO 9001:2000 a jeho interné audity v praxi. /

TQM. : Teória a prax v škole. /

TQM v škole. : Orientácia na zákazníka. /

Vývojová príručka 10. : Environmentálne manažérstvo a ISO 14000.

Memory Jogger 9000/2000. : Kvalita do vrecka. Vreckový návod pri zavádzaní systémov kvality podľa súboru noriem STN EN ISO 9000. /

Predpoklady zavádzania ISO 9000 na Slovensku. /

Implementing ISO 9000. /

Komplexné riadenie kvality - TQM v podmienkach základných a stredných škôl. /

1. konferencia o systéme riadenia kvality v plynárenstve ISO 9000 a ISO 14000. : Poprad, 14.-15.5.1998.

TQM v procese zmien. /

TQM : komplexné manažérstvo kvality /

Environmental management system ISO 14001:2004 : handbook of transition with CD-ROM /

Author: Mateides, Alexander, 1938-

Základy manažérstva kvality. /

Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /

Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii /

Manažérstvo kvality /

Technika a technológia služieb /

Manažérstvo kvality služieb /

Služby. : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi /

Náuka o materiáloch : návody na praktické cvičenia /

Manažérstvo kvality : história, koncepty, metódy /

Náuka o materiáloch /

Technika a technológia služieb : vybrané odvetvia a úseky hospodárstva NV /

Author: Styk, Oto

  • Author: Kučera, Milan

Základy manažérstva kvality. /

Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /

Rukoväť diplomanta 2000 (alebo ako úspešne obhájiť diplomovú prácu a nezošalieť). : Poka - yoke príručka diplomata. /

Osobnosť a zručnosti manažéra. /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs