Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Manažment zákazníka /
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu /
Spokojnosť s prácou a jej činitele /
Péče o zákazníky. : Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. /
Zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní : komentár /
Značky a slovenský zákazník /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Spotrebiteľské správanie /
Obal a spotrebiteľ. : 16. medzinárodná konferencia Obal '98, Bratislava, november 1998.
Kvalita služieb - trvalá výzva /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Spotrebiteľ a trhové vzťahy. /
Hospodářská politika a spotřebitel. /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Spokojnosť v práci /
Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami /
STN ISO 10004: 2022 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na monitorovanie a meranie.
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Základy manažérstva kvality. /
Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /
Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii /
Manažérstvo kvality /
Technika a technológia služieb /
Manažérstvo kvality služieb /
Služby. : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi /
Náuka o materiáloch : návody na praktické cvičenia /
Manažérstvo kvality : história, koncepty, metódy /
Náuka o materiáloch /
Technika a technológia služieb : vybrané odvetvia a úseky hospodárstva NV /