Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel
Search for more channels:

Similar Items: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /

Manažment zákazníka /

Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu /

Spokojnosť s prácou a jej činitele /

Péče o zákazníky. : Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. /

Zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní : komentár /

Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /

Značky a slovenský zákazník /

Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /

Spotrebiteľské správanie /

Obal a spotrebiteľ. : 16. medzinárodná konferencia Obal '98, Bratislava, november 1998.

Kvalita služieb - trvalá výzva /

Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /

Spotrebiteľ a trhové vzťahy. /

Hospodářská politika a spotřebitel. /

Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Právní rádce zákazníka /

Spokojnosť v práci /

Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami /

Topic: spotrebitelia

Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /

Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /

Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /

Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /

Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /

Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /

Základy e-commerce /

Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /

Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /

Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /

Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /

Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /

Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /

Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /

Značky a slovenský zákazník /

Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /

Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Spotrebiteľské správanie /

Author: Mateides, Alexander, 1938-

Základy manažérstva kvality. /

Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /

Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii /

Manažérstvo kvality /

Technika a technológia služieb /

Manažérstvo kvality služieb /

Služby. : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi /

Náuka o materiáloch : návody na praktické cvičenia /

Manažérstvo kvality : história, koncepty, metódy /

Náuka o materiáloch /

Technika a technológia služieb : vybrané odvetvia a úseky hospodárstva NV /

Author: Ďaďo, Jaroslav

Marketing územia pre štátnu a miestnu správu : metodická príručka /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /

Marketing a manažment výroby. /

Medzinárodný marketing. /

40 rokov miestneho hospodárstva v Stredoslovenskom kraji /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs