Učiteľské a žiacke roly na hodine cudzieho jazyka /
Uplatňovanie princípov komunikatívneho vyučovania prostredníctvom učiteľských rol. /
Chcete úspešne študovať jazyky? /
Aplikácia teoretických a praktických poznatkov vo vyučovaní odborného jazyka. : Zborník materiálov z medzinárodnej konferencie, Nitra, 7.2.1997.
Extensive reading in the second language classroom /
Text pri rozvíjaní komukatívnych zručností vo vyučovaní anglického jazyka. /
Ako sa učíme jazyky. : (Oxfordské príručky pre učiteľov cudzích jazykov). /
Jazyky hrou. : Metodická príručka pre učiteľov cudzích jazykov. Ako učiť cudzie jazyky deti vo veku 5 až 8 rokov. /
The standby book : activities for the language classroom /
Teaching languages to young learners /
Assessing reading /
The dynamics of the language classroom /
The language teaching matrix /
Ways of doing : students explore their everyday and classroom processes /
Planning lessons and courses : designing sequences of work for the language classroom /
Designing language teaching tasks /
Extensive reading activities for teaching language /
Content and language integrated learning (CLIL) at school in Europe
Quality assurance in teacher education in Europe
Chiffres clés de l´enseignement des langues à l´école en Europe
Angličtina 1 pro 1. ročník středních škol. Část 2 /
Angličtina 1 pro 1. ročník středních škol. Část 3 /
Angličtina : odborno-metodická príručka na vyučovanie v 1. ročníku gymnázií /
Anglický jazyk pre 1.ročník stredných škôl /
Vybrané štúdie z anglistiky a germanistiky. /
Anglický jazyk 1 pre 1. ročník stredných škôl. /
Anglický jazyk 4 pre 4. ročník stredných škôl. /
Od funkcií jazyka ku komukatívnemu vyučovaniu. /
Anglický jazyk 1 pre 1. ročník stredných škôl /