Osobný predaj. /
Marketing a techniky predaja /
Marketing a techniky predaja. /
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu : ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov /
Podpora predaja v systéme marketingovej komunikácie na príklade automobilového priemyslu v Slovenskej republike /
Podpora zdravia. : Učebný text. /
Techniky predaja /
Tajomstvá uzatvárania predaja : (príručka pre obchodníkov) /
Vzťahy s verejnosťou. /
Šlabikár predaja : ako sa stať úspešným predajcom /
Základy marketingu. : Nová ekonómia pre každého - marketing, manažment, ekonomika. Študijný text č. 4. /
Reklama a podpora prodeje. /
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi /
Supersonic : nadzvuková rýchlosť uzatvárania predaja /
Súčasnosť a východická predaja agropotravinárskych produktov v maloobchodných reťazcoch SR /
Základy aktívneho predaja /
Retail marketing /
Podprahové techniky predaja /
LEMON 2. : Kniha 1.3 - Komunikácia. Kniha 1.4 - Ošetrovateľský proces a dokumentácia. Kniha 1.5 - Podpora zdravia a zdravotná výchova.
Kontinuita. /
Marketingový systém riadenia. /
Doliny /
Polnoc - koniec či začiatok?! Smädné dažde. /
Strategický marketing. : Pracovný zošit. /
Podpora predaja. /
Marketingová stratégia podniku /
Marketingový strategický manažment /