Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi /
Inovácie marketingových činností /
Modernizácia marketingových a obchodných činností /
Uplatňovanie marketingových aktivít v prospech regionálneho rozvoja /
Finační řízení marketingových projektů. /
10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat /
Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažérskych a marketingových výrazov /
Robustné riadenie : aplikácie /
Riadenie kvality. /
Riadenie výroby /
Štatistické riadenie kvality. /
Riadenie kvality. : Pracovný zošit. /
Riadenie. Druhá časť, Rozhodujúce hľadiská manažérskej praxe /
BZCS700 Riadenie výkonnosti a zmeny. Blok 1, Porozumenie výkonnosti. Kniha 2, [Organizácia orientovaná na trh] /
Marketingové aplikácie /
Optimálne riadenie : viacetapové rozhodovacie procesy v ekonómii a financiách /
Riadenie. Tretia časť, Podniková stratégia /
Riadenie. Štvrtá časť, Organizačné štruktúry /
Ekonómia a riadenie podniku : cvičenia /
Riadenie marketingových aktivít. /
Inovácie vo firemnej stratégii. /
Strategický marketingový manažment /
Inovácie a stratégia firmy. /
Informačné technológie obchodných činností. /