Medzinárodný marketing /
Medzinárodný marketing. /
Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /
Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /
Medzinárodný marketing pre obchodné akadémie. /
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /
Mezinárodní marketing /
International marketing : theory, practices and new trends /
Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /
International marketing /
Contemporary issues in international marketing /
Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /
Medzinárodný platobný styk. /
Marketing /
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /
International marketing. /
Marketing územia pre štátnu a miestnu správu : metodická príručka /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Marketing a manažment výroby. /
40 rokov miestneho hospodárstva v Stredoslovenskom kraji /