Systém manažérstva kvality /
Systémy manažérstva kvality : základy a slovník : odborný seminár, 23. marec 2006, SÚTN, Bratislava.
Systémy manažérstva kvality : zabezpečovanie spokojnosti zákazníka : normy a prax : zborník referátov zo seminára, Bratislava 24-25.1.2007.
Manažérstvo kvality. : Prípadové štúdie. /
Systémy manažérstva kvality /
Manažérstvo kvality : história, koncepty, metódy /
Úvod do manažérstva kvality /
Systémy manažérstva kvality : inšpirácia na tvorbu maturitných zadaní /
Komplexné manažérstvo kvality /
Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu /
Manažérstvo kvality. /
Manažérstvo kvality /
Nástroje kvality A-Z : zvyšovanie kvality metódami Total Quality Management : s príkladmi aplikácií /
Audity kvality /
Nástroje zabezpečovania kvality. /
Od kontroly cez ISO 9000 K TQM. /
Nástroje a metódy manažérstva kvality návody na cvičenia z predmetu manažment kvality /
Manažérstvo kvality služieb /
Základy manažérstva kvality. /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Ako zaviesť systém riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2001 v organizácii /
Technika a technológia služieb /
Služby. : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi /
Náuka o materiáloch : návody na praktické cvičenia /
Náuka o materiáloch /
Technika a technológia služieb : vybrané odvetvia a úseky hospodárstva NV /
Rukoväť diplomanta 2000 (alebo ako úspešne obhájiť diplomovú prácu a nezošalieť). : Poka - yoke príručka diplomata. /
Osobnosť a zručnosti manažéra. /