Písanie v 2. ročníku základnej školy pre slabozrakých /
Analýza výchovno-vzdelávacích výsledkov z maďarského jazyka a literatúry v 3. ročníku stredných škôl na základe vykonaných previerok. /
Písanie v 1. ročníku základnej školy pre slabozrakých. 1. Časť /
Písanie v 1. ročníku základnej školy pre slabozrakých. 2. Časť /
Využitie pohybových hier na hodinách TV na 1. stupni ZŠ. /
Pracovné listy k prvouke pre 2. ročník ZŠ pre slabozrakých /
Pracovné listy k prvouke pre 1. ročník základnej školy pre slabozrakých /
Pohyb hrou. : Cvičenia a hry na rozvoj koordinačných schopností pre deti predškolského a mladšieho školského veku. /
Výtvarná výchova v 2. ročníku ZŠ. : Metodický materiál. /
Jevištní pohyb : herecká pohybová výchova /
Stati o reedukaci sluchu.
Pohybové hry v školskej telesnej výchove 1.- 4. ročníka základných škôl. /
Pohybové hry v školskej telesnej výchove 1.-4. ročníka základných škôl. /
Krížovky o zdraví a pohybe /
Náuka o pohybe. /
Učebné osnovy Nemecký jazyk ako prvý cudzí jazyk pre vyučovanie v 5.-9. ročníku ZŠ (so začiatkom vyučovania v 5. ročníku ZŠ).
Učebné osnovy Nemecký jazyk ako 1. cudzí jazyk pre vyučovanie v 5.-9. ročníku ZŠ (so začiatkom v 1. resp. v 3. ročníku ZŠ).
Významnejšie sa aktivizujúci škodcovia lesov Slovenska. /
Zs. Nagy Lajos. /
Pohyb ako aktivizujúci prvok reedukácie zraku v 1. ročníku ZŠ pre slabozrakých. /