Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /
Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu. /
Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /
Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /
Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /
Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /
Cena v marketingu. : Vybraté problémy. /
Základy marketingu. /
Medzinárodný marketing. /
Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /
Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /
Komunikácia v manažmente a marketingu : vybrané problémy /
Manažment a marketing v medzinárodnom prostredí. /
Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /
Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu /
Global success : International business tactics to the 1990s /
Výskum konjunktúry a prognózovania zahraničných trhov : vybrané kapitoly /
Medzinárodný marketing. 1. časť, Svetový trh /
Výskum trhu a konjunktúry kapitalistických štátov /
Vybrané problémy medzinárodného marketingu. /