Značky a slovenský zákazník /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní : komentár /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Hospodářská politika a spotřebitel. /
Spotrebiteľ a trhové vzťahy. /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Spotrebiteľské správanie /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Řízení vztahů se zákazníky. /
Jak získat věrné zákazníky /
Obal a spotrebiteľ. : 16. medzinárodná konferencia Obal '98, Bratislava, november 1998.
Kvalita služieb - trvalá výzva /
Řízení vztahů se zákazníky. : Procesy, pracovníci, technologie. /
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami /
Jak získávat klienty a zákazníky : referenční byznys /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Péče o zákazníky. : Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. /