Vybrané problémy medzinárodného marketingu. /
Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu. /
Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /
Medzinárodný marketing. /
Manažment a marketing v medzinárodnom prostredí. /
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /
Medzinárodný marketing /
Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu /
Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /
Základy marketingu. /
Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /
Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /
Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /
Cena v marketingu. : Vybraté problémy. /
Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /
Vybrané kapitoly z medzinárodného práva. : Učebné texty. /
Contemporary issues in international marketing /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Prípadové štúdie pre ekonomické a manažérske vzdelávanie v agropotravinárskom sektore /
Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /
Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /
Multikultúrne vzdelávanie pre európske občianstvo /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Internacionalizácia agropotravinárskych podnikov SR /
Pamätnica Fakulty ekonomiky a manažmentu (1959-2009) /