Podnik svetovej triedy. /
Marketingová stratégia korporácie. /
Stratégia podniku. : Cesty zvyšovania jeho pružnosti a reakčnej schpnosti. /
Efektívna stratégia podniku : tvorba - kontexty - realizácia /
Stratégia sociálno-ekonomického rozvoja /
Riadenie hodnoty podniku /
Integrovaná aproximačná stratégia v kapitole životné prostredie.
Integrovaná aproximačná stratégia v kapitole životné prostredie. Prílohy. : Prílohy.
Markertingová strategie firmy holdingového typu 3. : Management strategického marketingu. /
Finančno-ekonomická analýza podniku v praxi /
Finančné zdroje podniku. /
Finančno-ekonomická analýza podniku /
Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM /
Inovačná stratégia firmy /
Jak vyhrávat pokerové turnaje. Díl 1, Cesta k finálovému stolu /
Finančno-ekonomická analýza podniku : praktikum (finančná analýza) /
Finančné problémy firiem. : Indikácia, riešenie, prevencia. /
Odbytová stratégia podniku /
Stratégie boja proti domácemu násiliu. : Príručka. /
Človek na rozhraní tisícročí /
Dialógy /
Marketingová stratégia firmy holdingového typu 3. : Manažment strategického marketingu. /
Marketingová stratégia firmy holdingového typu 1. : Tendencie korporačného rozvoja. /
Organizačný rozvoj korporácií. /
Korporačné a holdingové štruktúry. /
Marketingová stratégia firmy holdingového typu 2. : Podnikateľská a marketingová stratégia. /
Marketingová stratégia firmy holdingového typu 4. : Uplatnenie svetových tendencií korporačného rozvoja v I.D.C. Holding, a.s. /
Stratégia podniku svetovej triedy. /
Košické známky /
Podnik a podnikanie : zmeny vlastníckych štruktúr v období ekonomickej transformácie. Prvý zväzok, Podnikateľské prostredie /
Kassayov princíp.