Základy reklamy. /
Princípy a technika reklamy /
Základy psychológie reklamy : vysokoškolská učebnica /
Psychológia reklamy /
Abeceda reklamy /
Psychologie reklamy /
Regulace reklamy : komentář /
Podnikateľ v aréne trhu, reklamy a marketingu /
Dynamické reklamy : krok za krokem /
O podstatě reklamy /
Bůh z reklamy /
Ve spárech reklamy /
Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky /
Osnovy torgovoj reklamy : praktičeskoje posobije /
Almanach reklamy na Slovensku. /
Ekonomika pre 3. ročník stredných ekonomických škôl : studijný odbor ekonomika obchodu a služieb /
Ekonomika pre 4. ročník stredných ekonomických škôl. : Studijný odbor ekonomika obchodu a služieb /
Ekonomika pro třetí ročník středních ekonomických škol : studijní obor ekonomika obchodu a služeb /
Ekonomika vnútorného obchodu : Praktikum /
Marketing. /
Ekonomika obchodu : pokusný učebný text pre 1. ročník stredných ekonomických škôl experimentálny študijný odbor ekonomika vnútorného obchodu /
Čo je marketing? /
Základy organizácie vnútorného obchodu /
Praktikum z organizácie a techniky vnútorného obchodu. I. časť.
Ekonomika vnútorného obchodu : výskum trhu /
Technika predaja. Sociálne a psychické aspekty.
Výskum trhu /