Manažment zákazníka /
Právní ochrana zákazníka /
Právní rádce zákazníka /
Hodnota pro zákazníka. /
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Jak získat zákazníka : kvalita služeb /
Kooperačný manažment : efektívne prístupy pre získanie konkurenčnej výhody /
Péče o zákazníka : tréninková kniha : [50 aktivit a cvičení pro školení obchodních zástupců] /
Požiadavky zákazníka a proces ich plnenia /
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
BZCS 656 Marketing v praxi. Kniha 2. Pohľad zákazníka. /
Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu /
Jak získat a udržet zákazníka : tipy a rady jak zlepšit: péči o zákazníky, kvalitu zboží, věrnost klientů, oboustrannou komunikaci, výkon a chování svých zaměstnanců, image firmy /
STN ISO 10004: 2013 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na meranie a monitorovanie.
STN ISO 10004: 2022 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na monitorovanie a meranie.
STN ISO 10002: 2021 (01 0310), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavenie sťažností v organizáciách.
STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.
STN ISO 10001:2022 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
Manažér zákazníka : návod na úspech v konkurenčnej súťaži /