Základy reklamy. /
Princípy a technika reklamy /
Základy marketingu. 2. časť /
Základy marketingu. 1. časť /
Giotto. Fresky v Aréne : ikonografia - ikonológia - ikonika /
Výskum trhu /
Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu /
Psychológia reklamy /
Abeceda reklamy /
Psychologie reklamy /
Psychologie trhu a řídících činností (marketingu a managingu) /
Sportsmeny stran socializma na meždunarodnoj arene /
Regulace reklamy : komentář /
V aréne Európskej únie : záverečná správa o riešení vedeckého grantu VEIGA č. 5/2017 "Možné vývojové tendencie politických, ekonomických, právnych a sociálnych vzťahov v Európskej únii v roku 2017" /
Dynamické reklamy : krok za krokem /
Spoločenská výchova a psychológia : pre 1. a 2. ročník odborných učilíšť a učňovských škôl - učebné odbory predavačské /
Podnikateľ v aréne trhu, reklamy a marketingu /
Psychologie pro 3. ročník středních ekonomických škol studijní obor ekonomika obchodu a služeb /
Ekonomika obchodu : pokusný učebný text pre 4. ročník stredných ekonomických škôl experimentálny študijný odbor ekonomika vnútorného obchodu /
Marketing : obchodná a odbytová politika /
Kultúrnosť a etika predaja /
Reklama /
Psychológia pre 3. ročník stredných ekonomických škôl študijný odbor ekonomika obchodu a služieb /
Ekonomika pro 3. ročník SEŠ studijní obor ekonomika obchodu a služeb /
Ekonomika pro 4. ročník středních ekonomických škol studijní obor ekonomika obchodu a služeb /
Čo je marketing? /
Výskum spotrebiteľského dopytu /
Organizace propagační činnosti v ČSSR.
Šablica : (príbeh muža prezývaného Inseminátor) /
Warhol, ten druhý Andy /
Čas projektívnej kultúry /
Krása tmy /
Zvukové majstrovstvo vo filme a v televízii : určeno pro posluchače všech fakult AMU /
Hry s umením 2012 : Tatranská galéria Poprad, 13. apríla 2012-24. júna 2012 /
Dejiny slovenskej televízie : náčrt vývojových tendencií kultúrotvornej inštitúcie (1956-1989) /
Kto zhasol svätojánsku mušku? /
E. F. F. Chladný - otec akustiky a meteoritiky /
Dramaturgia hraného filmu /
Kassayov princíp : algoritmy života podnikateľa, vedca a pedagóga /
Teória masmediálnej (dis)komunikácie /
Lásky nemilovaných /