Formálne vlastnosti práva /
Formálne jazyky a automaty /
Obsahové vymedzenie náplne jednotlivých účtov
Metóda: metodologické a formálne aspekty /
Kvalita pôdy - jej vymedzenie a hodnotenie. /
Vymedzenie a ocenenie regiónov cestovného ruchu /
Vymedzenie základných súvislostí globalizácie a informačnej spoločnosti /
Kniha zákona formálně nazývaná Liber al vel legis.
Formalne cechy systemu wartości jako wskaźniki rozwoju osobowości : studium empiryczne /
Zbierka riešených úloh z predmetu automaty a formálne jazyky /
Obsahovo-formálne a metodologické aspekty záverečných a kvalifikačných prác : metodika písania bakalárskych, diplpmových, dizertačných rigoróznych, atestačných a seminárnych prác /
Rozváděče NN Typu „S".
Hepatitída typu C.
Publicistika racionálneho typu /
Panely typu WP.
Regulátory TYPU B
Žeriavy mostového typu /
Nožnice typu TPS.
Nožnice typu TS.
Súčasný slovenský jazyk : Cvičenia v syntaxe /
Teória literatúry : základy slovenskej verzológie /
K metodickému využitiu entropie pri jazykovednom výskume /
Z výskumu nárečovej expresivity /
Fonologický rozbor zámenných a číslovkových relačných morfém /
Frekvencia deklinačných feminín v spisovnej slovenčine /
Frekvencia hlások v jazyku súčasnej slovenskej poézie /
Formálne vymedzenie skloňovacieho typu /
Základné zvukové kombinácie v slovenčine : autoreferát dizertácie na získanie vedeckej hodnosti kandidáta filologických vied /
Základy akustickej fonetiky /
Štatistika : exaktné metódy v jazykovede a v literárnej vede /
Teória literatúry : Základy slovenskej verzológie /
Jazykovedný zborník venovaný prof. PhDr. Štefanovi Tóbikovi, Csc. k šesťdesiatym narodeninám 2
On the morphology of the Slovak substantives /
O pravopisných princípoch /
Slovenský jazyk pre 5. ročník základných škôl. Učebnica. /
Časový rámec jazykovej komunikácie /
Dinamika sootnošenija fonologičeskogo i morfologičeskogo urovnej slovackogo literaturnogo jazyka /
Dvojtvary feminín a neutier v literatúre 80. a 90.rokov 19. storočia /
Štylistika neverbálnej komunikácie. : Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie konanej na Pedagogickej fakulte UK v dňoch 15.-16.2.1996. /