Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov /
Search for more channels:

Similar Items: Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov /

Manažment pre malých a stredných podnikateľov /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch /

Malé a stredné podnikanie a rodinné podnikanie : osobitosti marketingu /

Malé a stredné podnikanie a rodinné podnikanie : osobitosti marketingu /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch : praktikum /

Podnikateľský mýtus : prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť /

Podnikanie malých a stredných podnikov /

Podnikanie malých a stredných podnikov /

Handmade plánovač /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch pre manažérov /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch /

Kompas. : Praktické rady pre malých a stredných podnikateľov. Maďarsko. /

Inovace : vaše konkurenční výhoda! /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch. /

Obchodná prevádzka 3 pre študijné odbory obchodný pracovník, pracovník marketingu /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch. : Praktikum. /

Calimeromarketing® 3.0 v skratke pre čerstvo vyliahnutých podnikateľov, ktorí neradi čítajú /

Podnikanie v malých a stredných podnikoch : praktikum /

Ako začať a úspešne podnikať : podnikateľské príbehy , vízie, stratégie a modely /

Topic: marketing

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Základy marketingu I /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /

Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /

Základy marketingu /

Marketing : praktikum /

Informačné systémy marketingu : praktikum /

Law and markets /

Marketingový odbytový kanál /

Marketing & Sales Management /

Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /

Problémy marketingu vo verejnom sektore /

Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /

Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /

Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /

Progressletter : synergia myšlienok.

Topic: drobné podnikanie

  • Topic: stredné podnikanie
  • Topic: obchodná politika
  • Topic: konkurencieschopnosť

Podnikateľský mýtus : prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť /

Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov /

Handmade plánovač /

Author: Borovský, Juraj

Zborník prednášok z 1. sústredenia základného kurzu metód prognózovania VTR v podnikovej praxi : 11.-14.6.1985 Bezovec pri Piešťanoch /

Základné makroekonomické proporcie vývoja ekonomiky Slovenska v roku 2000 z pohľadu podnikov. /

Základné makroekonomické proporcie vývoja ekonomiky Slovenska v roku 2001 z pohľadu podnikov. /

Platobná neschopnosť. : Príčiny, súvislosti, riešenia. /

Princípy účtovníctva a daňovníctva pre malých podnikateľov /

Manažment pre malých a stredných podnikateľov /

Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov /

Kalkulácia nákladov a tvorba cien : EBC*L úroveň A : študijná príručka /

Manažment zmien - cesta k rastu konkurencieschopnosti /

Cestovný ruch : trendy a perspektívy /

Author: Smolková, Eva

Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /

Značky a slovenský zákazník /

Ekologický problém ako šanca. /

Analýza látek v plynném stavu /

Zborník príspevkov zo IV. odbornej konferencie Quo Vadis vzdelávanie k vede a technike na stredných školách : 7.-9. november 2011 Kongresové centrum Technopol, Bratislava /

Strategické partnerstvá /

Bioetika : otázky, problémy, súvislosti /

Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov /

Strategické partnerstvá /

Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky /

Cestovný ruch : trendy a perspektívy /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs