Manažment pre malých a stredných podnikateľov /
Podnikanie v malých a stredných podnikoch /
Malé a stredné podnikanie a rodinné podnikanie : osobitosti marketingu /
Podnikanie v malých a stredných podnikoch : praktikum /
Podnikateľský mýtus : prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť /
Podnikanie malých a stredných podnikov /
Handmade plánovač /
Podnikanie v malých a stredných podnikoch pre manažérov /
Kompas. : Praktické rady pre malých a stredných podnikateľov. Maďarsko. /
Inovace : vaše konkurenční výhoda! /
Podnikanie v malých a stredných podnikoch. /
Obchodná prevádzka 3 pre študijné odbory obchodný pracovník, pracovník marketingu /
Podnikanie v malých a stredných podnikoch. : Praktikum. /
Calimeromarketing® 3.0 v skratke pre čerstvo vyliahnutých podnikateľov, ktorí neradi čítajú /
Ako začať a úspešne podnikať : podnikateľské príbehy , vízie, stratégie a modely /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Základy marketingu I /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Základy marketingu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov /
Zborník prednášok z 1. sústredenia základného kurzu metód prognózovania VTR v podnikovej praxi : 11.-14.6.1985 Bezovec pri Piešťanoch /
Základné makroekonomické proporcie vývoja ekonomiky Slovenska v roku 2000 z pohľadu podnikov. /
Základné makroekonomické proporcie vývoja ekonomiky Slovenska v roku 2001 z pohľadu podnikov. /
Platobná neschopnosť. : Príčiny, súvislosti, riešenia. /
Princípy účtovníctva a daňovníctva pre malých podnikateľov /
Kalkulácia nákladov a tvorba cien : EBC*L úroveň A : študijná príručka /
Manažment zmien - cesta k rastu konkurencieschopnosti /
Cestovný ruch : trendy a perspektívy /
Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /
Značky a slovenský zákazník /
Ekologický problém ako šanca. /
Analýza látek v plynném stavu /
Zborník príspevkov zo IV. odbornej konferencie Quo Vadis vzdelávanie k vede a technike na stredných školách : 7.-9. november 2011 Kongresové centrum Technopol, Bratislava /
Strategické partnerstvá /
Bioetika : otázky, problémy, súvislosti /
Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky /