Profesijný rozvoj učiteľa /
Kríza učiteľskej profesie - hľadanie riešení : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Banská Bystrica, 4.-5. októbra 2006 /
Nástroje hodnotenia vybraných kompetencií učiteľa : [monografia] /
Štandardizácia profesijných kompetencií učiteľov : (východiská a perspektívy) /
Učitel ve střední a jihovýchodní Evropě : profesionalizace učitelského vzdělávání: historické a systematické aspekty /
Sebareflexia a kompetencie v práci učiteľa /
Profesní rozvoj učitelů : podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků /
Pedagogica actualis. II., Hodnoty a ich odraz vo vvysokoškolskom vzdelávaní /
Učitel : příprava na profesi /
Učiteľská profesia v trendoch teórie a praxe /
Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání /
Reflexívna výučba a reflexia v učitelskej príprave /
Malo to zmysel : skutočný príbeh /
Dobré meno učiteľa a dobrá povesť školy : odporúčané legislatívne opatrenia a možnosti právnej ochrany pri ohrození alebo poškodení dobrého mena učiteľa a dobrej povesti školy /
Učit se být učitelem : k vybraným problémům učitelského vzdělávání /
Sebareflexia a profesijné kompetencie učiteľa vo výchovno-vzdelávacom procese /
Profesijný rozvoj pedagogického zboru školy. : Námety na školocentrický a personocentrický model kontinuálneho vzdelávania učiteľov. /
Profesijná sebareflexia učiteľov /
Špecifiká profesijnej dráhy učiteliek /
Rodový pohľad na školstvo : aspekty kľúčových rizík /
Uplatňovanie ľudských práv z pohľadu učiteľov základných a stredných škôl /
Učiteľské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti /
Líný učitel : jak učit dobře a efektivně /
Personnel priorities in schools today : hiring, supervising, and evaluating teachers /
První učitel : k roli ředitele školy v pedagogickém vedení /
Učiaca sa škola : ako uskutočniť myšlienky z vízie Učiace sa Slovensko na vašej škole /
Kalibrácia metakognitívneho monitorovania v profesijnej matematickej príprave budúcich učiteľov: presnosť a skreslenie hodnotenia /
Analýza pregraduálnej prípravy učiteľov na inkluzívne vzdelávanie /
Integrita kritického a morálneho myslenia v problematike cností a vo výskume /
Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů /
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání : výzkumný záměr : úvodní teoreticko-metodologické studie 2008 /
Romové a jejich učitelé : 12. setkání Hnutí R v Květušíně 27.-28. listopadu 1998 /
První kroky učitele /
Magyar tanitók albuma : tanulmányok a nemzetnevelés jegyében folyó elemi népoktatás, a népiskolával kapcsolatos intézmények és a népművelés legfőbb kérdéseiről /
Determinanty pregraduálnej prípravy učiteľov anglického jazyka : monografia Katedry anglistiky a amerikanistiky Fakulty humanitných vied Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. 2 /
Elektrotechnika v učiteľstve profesijných predmetov a praktickej prípravy /
Pedagogická prax v príprave učiteľov /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie II : medzinárodná konferencia : Donovaly, 27.-29.5.2009 /
Ďalšie vzdelávanie učiteľov základných škôl a stredných škôl v predmete informatika : línia: vlastný odborový kontext informatiky a informatickej výchovy. Počítačové systémy 3
Aj inštruktor je učiteľ : študijné texty z pedagogiky, psychológie a rétoriky pre učiteľov vodičov motorových vozidiel a skúšobných komisárov /
Science education in Europe : national policies, practices and research.
Prax v učiteľskom vzdelávaní : k otázkam praktickej prípravy učiteľov v študijnom programe Predškolská a elementárna pedagogika /
E-informatika /
Teória a prax prípravy budúcich translatológov a učiteľov anglického jazyka : [zborník z Medzinárodnej elektronickej konferencie v dňoch 25.-26. júna 2013] /
Škola, kde práva detí fungujú : práva dieťaťa v príprave budúcich pedagógov /
Pedagogické vzdelávanie učiteľov vysokej školy /
Tvorenie položiek testov pre meranie úrovne A1, A2 podľa Spoločného európskeho referenčného rámca pre jazyky : (návody na cvičenia) /
Vzdelávací program. Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov stredných odborných škôl, odborná zložka - multiplikátor, frekventanti /
Vzdelávací program. Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov stredných odborných škôl, všeobecno-vzdelávacia zložka - multiplikátor, frekventanti, (kontinuálne, aktualizačné vzdelávanie) /
Vzdelávací program. Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov základných škôl - multiplikátor, frekventanti, (kontinuálne, aktualizačné vzdelávanie) /
Od učiteľského ústavu k Univerzite Konštantína Filozofa : (konštituovanie vzdelávania učiteľov na Slovensku) /
Dobrá škola : časopis o vzdelávaní v 21. storočí.
Ďalšie vzdelávanie učiteľov základných škôl a stredných škôl v predmete informatika : línia: Didaktika informatiky a informatickej výchovy. Didaktika predmetu Informatika 3 /
Pedagogická diagnostika : teória a metódy diagnostikovania v elementárnej edukácii /
Pedagogická diagnostika v teórii a aplikáciách /
Spolupráca univerzity a škôl : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie Cvičný učiteľ : 18.1.2002 Banská Bystrica /
Kapitoly z dejín školstva a predškolskej pedagogiky. : (Od najstarších čias do konca 19. storočia). /
Učiteľ, profesia a príprava. : So zameraním na učiteľa pre 1. stupeň ZŠ. /
Základné pojmy a vzťahy v edukácii : učebné texty pre predmet Teória výchovy a vzdelávania v študijnom programe Predškolská a elementárna pedagogika sociálne znevýhodnených skupín Bc /
Emocionálna výchova : ako rozvíjať a poznávať prežívanie detí v škole /
Deti na prahu vzdelávania : výskumné zistenia a pedagogické inšpirácie /
Doktorandská škola - cesta k transformácii a inovácii doktorandského vzdelávania vo svete a na Slovensku /
Teória a prax Socialistického zväzu mládeže : učebné texty 5. časť
Humanizačné premeny výchovy a vzdelávania na 1. stupni ZŠ /
Filozofické a globálne súvislosti edukácie /
Transformačné premeny slovenského školstva po roku 1989 /
Humanizačné premeny výchovy a vzdelávania na 1. stupni ZŠ. /
Hodnotenie ako prostriedok humanizácie školy. /
Základy porovnávacej pedagogiky a predškolská výchova vo svete. /
Svedectvo insígnie : vybrané prejavy a príhovory Dr. h .c. prof. PhDr. Beaty Kosovej, CSc. rektorky Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici v rokoch 2006-2014 /
Humanizačné premeny výchovy a vzdelávania alebo Ako ďalej na 1. stupni základnej školy. /
Vybrané kapitoly z porovnávacej pedagogiky a alternatívne pedagogické koncepcie. /
Predškolská výchova v medzinárodnom porovnaní. /
Primárny stupeň vzdelávania v medzinárodnom porovnaní. /
Rozvoj osobnosti žiaka. : (So zameraním na 1. stupeň základnej školy). /
Hodnotenie ako prostriedok humanizácie školy. : Príloha. /
Vybrané kapitoly z teórie personálnej a sociálnej výchovy pre učiteľov 1. stupňa ZŠ /
Rómske etnikum - jeho špecifiká a vzdelávanie : (zborník príspevkov z pracovného seminára ... Zvyšovanie úrovne socializácie rómskej komunity prostredníctvom systémov vzdelávania sociálnych a misijných pracovníkov a asistentov učiteľov v spolupráci s Pedagogickou fakultou PU Prešov a Metodicko-pedagogickým centrom v Prešove), Tatranská Lomnica, 21.-23.4.2004 /
Zvyšovanie úrovne socializácie rómskej komunity prostredníctvom vzdelávania : (zborník príspevkov z pracovného seminára .... "Zvyšovanie úrovne socializácie rómskej komunity prostredníctvom systémov vzdelávania sociálnych a misijných pracovníkov a asistentov učiteľov"" v spolupráci s Pedagogickou fakultou UP Prešov a Metodicko-pedagogickým centrom v Prešove), Tatranská Lomnica, 9.-11.4.2003 /