Regionálny manažment a marketing /
Regionálny a mestský marketing /
Regional management : theory, practice and development /
Význam značky regionálny produkt : devíza do budúcnosti rozvoja regiónov /
Uplatňovanie marketingových aktivít v prospech regionálneho rozvoja /
Marketing územia : oblasti, možnosti a perspektívy /
Podoby regionálneho a miestneho rozvoja /
Městský marketing - očekávání a realita /
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu /
Vybrané aspekty regionálneho marketingu /
Selected aspects of network management /
Dobré spravovanie rozvoja regiónov - výzva pre Slovensko /
Sakrálne stavby a ich miesto v marketingu obce /
Manažment turistických destinácií /
Environmentálna regionalizácia Slovenskej republiky /
Environmentálna regionalizácia Slovenskej republiky [2016] /
Marketing územia pre štátnu a miestnu správu : metodická príručka /
Manažment regionálneho cestovného ruchu /
Regionálny rozvoj : novšie teoretické koncepcie /
Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu /
Marketing miest a obcí /
Slovenská republika. : Územné a správne usporiadanie. /
Slovak Republic. : Regional and administrative organization. Slovakia - a European crossroads. /
Slowakische Republik. : Territorial- und Verwaltungsgestaltung. Slowakei - Kreuzung Europas. /
La Republique Slovaque. : Amenagement territorial et administratif. Slowaquie - carrefour de l`Europe. /
Rozvoj vidieka. : (Vybrané aspekty). /
Kraje a okresy Slovenskej republiky. : Vybrané sociálno-ekonomické charakteristiky. /
Organizácia a výkon štátnej správy v Slovenskej republike /