Systém manažérstva kvality /
Systémy manažérstva kvality : základy a slovník : odborný seminár, 23. marec 2006, SÚTN, Bratislava.
Systémy manažérstva kvality /
Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu /
Úvod do manažérstva kvality /
Systémy manažérstva kvality : inšpirácia na tvorbu maturitných zadaní /
Nástroje a metódy manažérstva kvality návody na cvičenia z predmetu manažment kvality /
Základy manažérstva kvality. /
Metódy, nástroje a techniky manažérstva kvality /
Systémy managementu kvality : co, proč a jak měřit? /
Manažérstvo kvality : požiadavky na kvalitu tavného zvárania kovových materiálov : zborník referátov z konferencie, Nitra, 25.5.2006 : zváranie s systémy manažérstva kvality
Systém manažérstva kvality : podľa ISO 9001:2015 a jeho audity podľa ISO 19011:2018 /
Budovanie a certifikácia systémov manažérstva kvality v teórii a praxi /
STN P ISO/TS 10020: 2024 (01 0305), Systémy manažérstva kvality. Manažérstvo organizačných zmien. Procesy.
Systémové inžinierstvo kvality - zabezpečovanie kvality vo vybraných odvetviach obchodu a priemyslu /
Manažment kvality : vybrané metódy zlepšovania kvality /
Manažment kvality /
Audity kvality /
Manažérstvo kvality /
Manažérstvo kvality procesov /
Komplexné manažérstvo kvality /
Quality management for information and library managers /
Kvalita v podporovanom zamestnávaní : výsledky záverečného prieskumu k projektu /
Controlling kvality v drevospracujúcom podniku : vedecká monografia /
Technológia stavieb /
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií /
Strategický manažment kvality v podmienkach agropodnikateľských subjektov na Slovensku /
Produkt a konkurencia /
Stredoeurópske fórum údržby 2011 : 11. ročník medzinárodnej vedecko-technickej konferencie konanej pod záštitou Ministerstva hospodárstva SR : zborník prednášok : 31.5.-1.6.2011, Vysoké tatry, Štrbské Pleso, hotel Patria /
Metódy hodnotenia kvality prepravných služieb /
Manažérstvo kvality a rizika : integrácia, princípy, metódy /
Podnik a podnikanie. Štvrtý zväzok, Interné procesy: vývojové tendencie produkčných systémov v globálnom a podnikovom rámci /
Výrobné chyby sortimentov surového dreva /
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Zvyšovanie bezpečnosti a kvality v civilnom a vojenskom letectve : medzinárodná vedecká konferencia : Žilina, 26.-27.4.2012.
Dodatok k manuálu : kritériá kvality a nástroje sebahodnotenia /
Mäsová úžitkovosť a kvalita mäsa vybraných druhov malej pernatej zveri : (vedecká monografia) /
Hodnotenie ekologických prevodovo-hydraulických kvapalín na základe skúšok prevádzkovým zaťažením : (postupy, metódy a ich aplikácie) /
Kvalita vnútorného prostredia ustajňovacích objektov /
Zhodnotenie drevnej hmoty a marketingové riadenie /
Manažment inovácií podniku : (návody na cvičenia) /
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXI. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXI. international scientific conference, February 15th-17th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXII. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXII. international scientific conference, July 26th-28th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXIII. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXIII. international scientific conference, February 15th-17th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
Trends in application of statistical methods for quality improvement XXIV. (2023) : reviewed proceedings of posts from a XXIV. international scientific conference,November 08th-10th, 2023, Hotel Glamour Kaluža.
STN ISO 10008: 2024 (01 0306), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Usmernenie na transakcie elektronického obchodovania medzi podnikmi a spotrebiteľmi.
Nástroje kvality A-Z : zvyšovanie kvality metódami Total Quality Management : s príkladmi aplikácií /
STN ISO 37002: 2024 (01 0108), Systémy manažérstva oznamovania previnení. Návod.
STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.