Základy marketingu /
Úvod do teórie marketingu /
Základy marketingu. 1. časť /
Základy marketingu. I /
Základy marketingu. II /
Základy marketingu. /
Základy marketingu II /
Základy marketingu I /
Úvod do manažmentu a marketingu. : Učebné texty na prípravu vedúcich pedagogických pracovníkov. 2. časť. /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Marketing manažment I : vybrané trendy rozvoja /
Marketing manažment. II, Ako v súčasnom trhovom prostredí postupovať /
Ekonomika verejného sektora /
Spoločensko-ekonomické problémy rozvoja odvetvia kultúry /
Benchmarking slovenských miest 2004-2009 : vedeckovýskumná štúdia /
Tretia etapa decentralizácie verejnej správy na Slovensku /
"Rozvoj verejnej správy vo svetle aktuálneho akademického výskumu" : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie : Bratislava , 23. apríla 2009 /
Koncepčné východiská a systémové predpoklady pre rast efektívnosti a kvality súčasného systému územnej verejnej správy v podmienkach jej reformy v SR : vedecko-výskumná štúdia : I. etapa výskumu /
Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenskej republiky : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 20. novembra 2008 /
Výkladový slovník pre verejnú správu /
Verejná politika a regionálny rozvoj /
Úvod do teórie verejného sektora /
Základy ekonomiky verejného sektora /
Ako napísať bakalársku prácu : metodická príručka /
Marketing služieb /