Medzinárodný marketing. /
Medzinárodný marketing /
Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /
Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /
Medzinárodný marketing pre obchodné akadémie. /
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /
Manažment a marketing v medzinárodnom prostredí. /
Contemporary issues in international marketing /
Mezinárodní marketing /
International marketing : theory, practices and new trends /
Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /
International marketing /
Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /
Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /
Marketing /
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /
Medzinárodné formy podnikania /
Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly /
Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /
Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /
Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /
Internationalisierung der mittelständischen Wirtschaft : Instrumente zur Erfolgssicherung /
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /
Vstup slovenských firiem na ruský trh /
Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /
Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku /
Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Prípadové štúdie pre ekonomické a manažérske vzdelávanie v agropotravinárskom sektore /
Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /
Multikultúrne vzdelávanie pre európske občianstvo /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Internacionalizácia agropotravinárskych podnikov SR /
Pamätnica Fakulty ekonomiky a manažmentu (1959-2009) /