Spotrebiteľské správanie /
Spotrebiteľské správanie. : (Vybrané kapitoly). /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Trendy v spotrebiteľskom správaní - teória a prax /
Komunikácia podniku s externým prostredím /
Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie v kontexte psychológie a sociológie trhu
Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing /
7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Spotrebiteľ na trhu : faktory, stratégia, reakcie /
Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Spotrebiteľské správanie a vybrané atribúty neuromarketingu /
Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /
Spotrebiteľské vzdelávanie ako súčasť technického vzdelávania v informačnej spoločnosti /
Aromachológia ako nástroj budovania USP (Unique Selling Proposition) /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Základy marketingu I /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Základy marketingu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Úvod do výskumu trhu /
Vybrané kapitoly a príklady z výskumu trhu. /
Marketingový výskum /
Stratégia distribučnej politiky a manažment. : Štruktúra, priority, tendencie. /
Kapitoly z marketingového výskumu. /
Štúdie segmetácie trhu. /
Metódy marketingového výskumu. /
Praktikum z prieskumu trhu /
Racionalizácia obchodnej prevádzky /
Zbierka príkladov z marketingu /
Prieskumy pre marketingový manažment /