A constructivist approach to the national educational technology standards for teachers /
Didaktická technika. : Špecializačné a kvalifikačné štúdium pre majstrov odbornej výchovy. /
Film /
Sprievodca po svete Yrobota /
E-learning : osem dimenzií otvoreného, flexibilného a distribuovaného e-learningového prostredia /
Enduring issues in special education : personal perspectives /
Učební pomůcky a zásada názornosti /
Acta technologica Dubnicae.
Videoconferencing for K-12 classrooms : a program development guide /
Edukácia audiovizuálnymi médiami /
Kvalita vzdelávania /
Ekonómia vzdelávania /
Science units for grades 9-12 /
Zvyšovanie efektívnosti vzdelávania prostredníctvom profesijného rozvoja učiteľov /
Didaktická analýza. : (Niektoré problémy novoveku). /
PREDIL networking conference and workshop : synergy development between policy and praxis on technology enhanced learning from a gender perspective : Spišská Kapitula, Slovakia : September 7th-9th, 2010.
Eurydice report : digital Education at School in Europe.
Digital education at school in Europe : eurydice report.
Kapitoly z dejín výchovy a vzdelávania dospelých /
Moderné praktiky v riadení ľudských zdrojov /
Co funguje ve třídě? : most mezi výzkumem a praxí /
ISTE´s technology facilitation and leadership standards : what every K-12 leader should know and be able to do /
Technológia vzdelávania /
ICETA 2009 : international conference : 7th international conference on emerging eLearning technologies and applications : [November 19-20, 2009, Stará Lesná, The Hing Tatras, Slovak Republic] /
Premiéry, reprízy a omyly na križovatkách alebo stratégie výchovy v súčasnej rodine /
Virtual University VU´05 : proceedings 6th international conference : December 15-16, 2005, Bratislava, Slovak Republic /
Konec školní nudy : didaktické metody pro 21. století /
Od telemetrie k internetu vecí. II, Dátová analytika, umelá inteligencia, bezpečnosť a digitálna ekonomika /
Acta educationis generalis.
Slovenský národný korpus : texty, anotácie, vyhľadávania /
Moderná didaktická technika v práci učiteľa : učebný materiál - modul 2 /
Technológie a ich možnosti vo vzdelávaní učiteľov /
The strategy of digital competence formation using a hybrid learning environment based on microsoft 365 services : collective monograph /
400 ideas for interactive whiteboards : instant activities using technology /
Základné kapitoly z didaktiky technických predmetov. : Učebné texty. /
Komplexné riadenie kvality - TQM v podmienkach základných a stredných škôl. /
TQM v škole. : Orientácia na zákazníka. /
Nový prístup k vyučovaniu technických predmetov. /
Moderné chápanie vyučovania strojárskej konštrukcie. /
O zbližovaní vzdelávania v Slovenskej republike a v Európskej únii. /
TQM. : Teória a prax v škole. /
Štandardy vyučovacieho predmetu Strojárska konštrukcia. : (Návrh). /
Didaktika strojárskej konštrukcie. : Časti strojov. 2. časť. /
Didaktika strojárskej konštrukcie. : Časti strojov. 3. časť. /
Rozvoj kvality v škole. /
Manažérstvo kvality v škole. /
Didaktika strojárskej konštrukcie. : Časti strojov. 1. časť. /
Gépek és berendezések : feledatgyűjtemény a gépeszeti szakközépiskola 4. osztálya számára /
K metodike vyučovania odborných predmetov. /
Metódy a techniky sebahodnotenia : inšpirácia na tvorbu maturitných zadaní /
Gépszerkesztés gyakorlatok a gépészeti szakközépiskola 2. osztálya számára. /
Orientácia na spokojnosť partnera : inšpirácia na tvorbu maturitných zadaní /
Konštrukčné cvičenia pre 2. ročník stredných priemyselných škôl.
Efektívnosť systému vyučovania s uzavretým cyklom. : Správa z výskumu. /
Inštrukčné listy pre systém vyučovania s uzavretým cyklom. /
Inštrukčné listy k systému vyučovania v uzavretom cykle z fyziky. : Molekulovo-kinetická teória plynov. /
Fyzika : molekulová fyzika a termodynamika pre gymnáziá s osemročným štúdiom /
Ako učiť v systéme s uzavretým cyklom. /
Systém vyučovania s uzavretým cyklom. : Inštrukčné listy. /
Systém vyučovania s uzavretým cyklom. : Inštrukčné listy 2. /
Kvalita v škole : (príručka kvality pre školy) /
Kvalita výučby a sebaučenia sa : (študijný materiál pre učiteľov rozvíjajúcich kvalitu v škole) /