STN P CEN/TS 15511: 2009 (01 0127), Poštové služby. Kvalita služby. Dostupnosť informácií o poštových službách.
STN EN 14137 (01 0133) Poštové služby : kvalita služby : meranie stratovosti doporučených a iných druhov poštových zásielok pomocou systému sledovania trasy dopravy.
STN EN 14508 (01 0132) Poštové služby : kvalita služby : meranie času dopravy medzi koncovými bodmi pre jednotlivo podávané neprioritné zásielky a zásielky druhej triedy.
Kvalita služby vnímaná zákazníkom /
STN P CEN/TS 14773 (01 0128) Poštové služby : kvalita služby : meranie stratovosti a podstatného oneskorenia jednotlivo podávaných prioritných zásielok a zásielok 1. triedy pomocou prieskumu s použitím kontrolných zásielok
STN EN 14534 + A1: 2007 (01 0131), Poštové služby. Kvalita služby. Meranie času dopravy medzi koncovými bodmi pre hromadne podávané zásielky (Konsolidovaný text).
Ročenka pôdnej služby 2009 /
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií /
Služby.
Služby /
Služby. : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi /
STN EN 14508 + A1: 2007 (01 0132), Poštové služby. Kvalita služby. Meranie času dopravy medzi koncovými bodmi pre jednotlivo podávané neprioritné zásielky a zásielky druhej triedy (Konsolidovaný text).
STN EN 13850 +A1: 2007 (01 0135), Poštové služby. Kvalita služby. Meranie času dopravy medzi koncovými bodmi pre jednotlivo podávané prioritné zásielky a zásielky prvej triedy (Konsolidovaný text).
Mimo služby /
Služby čtenářům.
Bezpečnostní služby /
Sociálne služby /
Platební služby /
Zpravodajské služby /
Metrologické služby.
STN 01 0141: 2003, Terminológia poštovej prevádzky.
STN 01 8032: 1999, Poštové informačné symboly a značky.
STN EN 14012: 2009 (01 0134), Poštové služby. Kvalita služby. Princípy vybavovania sťažností a reklamácií.
STN 74 7640: 2000 Domové listové schránky.