Štandardizácia profesijných kompetencií učiteľov : (východiská a perspektívy) /
Sebareflexia a profesijné kompetencie učiteľa vo výchovno-vzdelávacom procese /
Učiteľ a jeho kompetencie /
Kompetence ve vzdělávání /
Sebareflexia a kompetencie v práci učiteľa /
Rozvoj osobnosti dieťaťa a profesionalita učiteľky v materskej škole : stimulačno - obohacujúci program KO-SE-TO pre materské školy /
Nástroje hodnotenia vybraných kompetencií učiteľa : [monografia] /
Na ceste k učiteľskej profesii /
Profesionálne etické kompetencie: profilovanie a uplatnenie /
Vedenie študentov na odbornej učiteľskej praxi : odborná učiteľská prax v štúdiu učiteľstva pre 1. stupeň základnej školy /
Budúci učiteľ STEM predmetov v procese spoločnej tvorby: neformálne vzdelávanie ako nástroj profesijného učenia sa /
Malo to zmysel : skutočný príbeh /
Učiteľské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti /
Pedagogická prax v príprave učiteľa : (ďalšie vzdelávanie cvičných učiteľov) /
Pedagogická prax : učiteľstvo akademických predmetov, učiteľstvo umelecko-výchovných predmetov, učiteľstvo profesijných predmetov : (metodické pokyny a hodnotenie študenta) /
Profesijná sebareflexia učiteľov /
Špecifiká profesijnej dráhy učiteliek /
Profesijný rozvoj učiteľa /
Učit se být učitelem : k vybraným problémům učitelského vzdělávání /
Profesní rozvoj učitelů : podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků /
Rodový pohľad na školstvo : aspekty kľúčových rizík /
Uplatňovanie ľudských práv z pohľadu učiteľov základných a stredných škôl /
Pedagogica actualis. II., Hodnoty a ich odraz vo vvysokoškolskom vzdelávaní /
Líný učitel : jak učit dobře a efektivně /
Personnel priorities in schools today : hiring, supervising, and evaluating teachers /
První učitel : k roli ředitele školy v pedagogickém vedení /
Učiaca sa škola : ako uskutočniť myšlienky z vízie Učiace sa Slovensko na vašej škole /
Kalibrácia metakognitívneho monitorovania v profesijnej matematickej príprave budúcich učiteľov: presnosť a skreslenie hodnotenia /
Analýza pregraduálnej prípravy učiteľov na inkluzívne vzdelávanie /
Integrita kritického a morálneho myslenia v problematike cností a vo výskume /
Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů /
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání : výzkumný záměr : úvodní teoreticko-metodologické studie 2008 /
Romové a jejich učitelé : 12. setkání Hnutí R v Květušíně 27.-28. listopadu 1998 /
První kroky učitele /
Učiteľská profesia v trendoch teórie a praxe /
Magyar tanitók albuma : tanulmányok a nemzetnevelés jegyében folyó elemi népoktatás, a népiskolával kapcsolatos intézmények és a népművelés legfőbb kérdéseiről /
Zahájení školní docházky /
Pedagogická prax v príprave učiteľov /
Pedagogická prax : predškolská a elementárna pedagogika : (bakalársky študijný program) : [metodické pokyny a hodnotenie študenta] /
Pedagogická prax v magisterskom študijnom programe Učiteľstvo pre 1. stupeň ZŠ : (metodická príručka) /
Ozveny tradície = Echoes of tradition /
Špeciálnopedagogické vedecké a praxeologické problémy v kontexte transformačných procesov : zborník príspevkov /
Metodické pokyny a hodnotenie študenta učiteľstva všeobecno-vzdelávacích predmetov : (magisterské štúdium) /
Biodromálne premeny učiteľa - učiteľ v premenách času : zborník z vedeckého kolokvia s medzinárodnou účasťou ... Prešov 19.-20. jún 2003 /
Psychologie v učitelské praxi /
Moja prvá škola : odborná metodická príručka pre pedagogickú prax učiteľov 1. stupňa ZŠ /
Metodické pokyny a hodnotenie študenta učiteľstva akademických predmetov /
Manuál pre študentov a cvičných učiteľov k pedagogickej praxi /
Pedagogická prax - nevyhnutná súčasť prípravy na učiteľské povolanie /
Spolupráca univerzity a škôl : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie Cvičný učiteľ : 18.1.2002 Banská Bystrica /
Frazeológia pre pedagogickú prax /
Naivná pedagogika z praxe : 15 rokov medzi "malými veľkými" školiteľmi /
Poznámky učiteľa počtov a merby : predovšetkým pre ZŠ Tribečská ul. v Topoľčanoch, učiteľom a žiakom, pri 50. výročí založenia školy /
Reflexia a sebarefllexia ako nástroj skvalitnenia pedagogickej praxe : zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : 1.10.2009 /
Intervenčné spôsobilosti cvičných učiteľov /
Prvouka pre 1. ročník základných škôl. Pracovný zošit /
Prvouka pre 2. ročník základných škôl. Pracovný zošit /
Prírodoveda pre 2. ročník základných škôl /
Prírodoveda pre 1. ročník základných škôl. Pracovný zošit /
Stratégie výučby prírodovedy v primárnom vzdelávaní /
Prírodoveda pre 1. ročník základných škôl /
Prírodoveda pre 2. ročník základných škôl. Pracovný zošit /
Prvouka pre 1. ročník základných škôl /
Prvouka - učenie o sebe, prírode a spoločnosti. : Rozvíjajúce vyučovanie v elementárnych triedach. /
Prvouka pre 2. ročník základných škôl : metodická príručka /
Prvouka pre 1. ročník základných škôl : pracovný zošit /
Prírodoveda pre 2. ročník základných škôl. Metodická príručka /
Interkultúrna výchova vo výchovno-vzdelávacom procese na 1. stupni ZŠ /
Učiteľské kompetencie a pedagogická prax : (predškolská a primárna pedagogika, Bc.) : zborník príspevkov z odborno-metodického seminára s medzinárodnou účasťou: Program rozvoja profesijných kompetencií študenta na pedagogickej praxi. 30. november 2006 /