STN ISO 10003: 2021 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporu mimo organizácie.
STN ISO 10001: 2009 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
STN ISO 10001:2022 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
STN ISO 10004: 2013 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na meranie a monitorovanie.
STN ISO 10004: 2022 (01 0307), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na monitorovanie a meranie.
STN ISO 10002: 2021 (01 0310), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavenie sťažností v organizáciách.
Riešenie pracovných sporov /
STN ISO 10002 (01 0310) Manažérstvo kvality : spokojnosť zákazníka : návod na vybavovanie sťažností v organizáciach
STN ISO 10008: 2024 (01 0306), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Usmernenie na transakcie elektronického obchodovania medzi podnikmi a spotrebiteľmi.
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu /
STN ISO 10006: 2019 (01 0325), Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo kvality v projektoch.
STN ISO 10007: 2020 (01 0304), Manažérstvo kvality. Návod na manažérstvo konfigurácie.
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Manažérstvo kvality /
Manažérstvo kvality. /
STN ISO 10005: 2020 (01 0324), Manažérstvo kvality. Návod na plány kvality.
STN ISO/IEC 90003, Softvérové inžinierstvo. Návod na aplikáciu normy ISO 9001: 2000 na počítačový softvér.
STN EN ISO/IEC 17021, Posudzovanie zhody. Požiadavky na orgány vykonávajúce audit a certifikáciu systémov manažérstva.
STN EN 45020: 2007 (01 0100), Normalizácia a súvisiace činnosti. Všeobecný slovník.
STN P CEN ISO/TS 27687: 2010 (01 5505), Nanotechnológie. Terminológia a definície nanoobjektov. Nanočastice, nanovlákna a nanodoštičky (ISO/TS 27687: 2008).
STN EN ISO 9004: 2010 (01 0320), Manažérstvo trvalého úspechu organizácie. Prístup na základe manažérstva kvality (ISO 9004: 2009).
STN EN 15838: 2010 (96 5111), Strediská styku so zákazníkmi. Požiadavky na poskytovanie služieb.
TNI CEN/TR 15592: 2008 (01 0337), Technická normalizačná informácia. Zdravotné služby. Systémy manažérstva kvality. Návod na používanie normy EN ISO 9004: 2000 prí zlepšovaní zdravotných služieb (CEN/TR 15592: 2007).
STN ISO 10006: 2004 (01 0325), Systémy manažérstva kvality. Návod na manažérstvo kvality v projektoch.
STN EN ISO 10012: 2004 (01 0360), Systémy manažérstva merania. Požiadavky na meracie procesy a meracie zariadenia (ISO 10012: 2003).
STN EN ISO 15378: 2008 (01 0335), Primárne baliace materiály pre liečivé produkty. Osobitné požiadavky na používanie normy ISO 9001: 2000 s ohľadom na dobrú výrobnú prax (DVP) (ISO 15378: 2006).
STN P CEN/TS 15224: 2008 (01 0336), Zdravotné služby. Systémy manažérstva kvality. Návod na používanie normy EN ISO 9001: 2000.
TNI IWA 4: 2008 (01 0340), Technická normalizačná informácia. Systémy manažérstva kvality. Návod na aplikáciu normy ISO 9001: 2001 v samospráve.
STN ISO 20252: 2009 (96 5001), Trh, názor a sociálny prieskum. Slovník a požiadavky na služby.
STN EN 15707: 2009 (96 5002), Prehľad tlačových médií. Slovník a požiadavky na služby.
STN P ISO/TS 16949: 2009 (01 0311), Systémy manažérstva kvality. Osobitné požiadavky na používanie normy ISO 9001: 2008 v organizáciách na výrobu automobilov a ich náhradných dielcov.
STN ISO 10003: 2009 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporov mimo organizácií.
STN ISO 10014 [neplatná], Systémy manažérstva kvality. Návod na realizáciu finančného a ekonomického úžitku.
STN ISO 10019/O1: 2024 (01 0303), Návod na výber konzultantov systémov manažérstva kvality a využívanie ich služieb. Oprava 1.