Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Reklama :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Reklama :

Reklama : vybrané problémy /

Prodej a reklama /

Právo a reklama v praxi /

Intuitivní reklama /

Reklama a její regulace : praktická příručka /

Reklama, propagace a marketingová komunikace /

Reklama : jak dělat reklamu /

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie /

Reklama : jak dělat reklamu /

Reklama : jak dělat reklamu /

99 tipů pro úspěšnější reklamu /

Ogilvy o reklamě /

Reklama 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie reklamy a PR /

Reklama 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a reklamy /

Reklama 16 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Reklama 17 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Reklama 12 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií 2012 /

Reklama. : Jak dělat reklamu. /

Praktická reklama /

Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] /

Téma: reklama a propagácia

Sklik : jednoduše /

Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /

Pitch it! /

Sponzoring /

Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

English for marketing and advertising : B2 : [učebnice s vkladaným audio CD] /

Jak stvořit pecku na trhu /

Regulace reklamy : komentář /

Jak psát reklamní text /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Neón a reklamná typografia do roku 1989 na východe Slovenska /

Jednoducho značka Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli /

Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy : [ako vytvoriť pútavú reklamu] /

Co je branding? /

Rukověť svazáckého propagandisty a agitátora /

Inovácie a trendy v manažmente a marketingu : E-techológie v podmienkach MSP : nekonferenčný recenzovaný zborník vedeckých prác /

Reštart /

Autor: Kobiela, Roman, 1966-

Reklama : 200 tipů, které musíte znát /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky