Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /
Search for more channels:

Similar Items: Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /

Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /

Vybrané problémy medzinárodného marketingu. /

Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu. /

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /

Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /

Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /

Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu /

Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Medzinárodný marketing /

Medzinárodný marketing /

Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /

International marketing : theory, practices and new trends /

Mezinárodní marketing /

Základy marketingu. 1. časť /

Základy marketingu /

Základy marketingu /

Topic: medzinárodný marketing

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Medzinárodné formy podnikania /

Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly /

Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /

Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /

Internationalisierung der mittelständischen Wirtschaft : Instrumente zur Erfolgssicherung /

Medzinárodný marketing /

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /

Vstup slovenských firiem na ruský trh /

International marketing : theory, practices and new trends /

Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /

Medzinárodný marketing /

Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /

Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku /

Mezinárodní marketing /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Mezinárodní marketing /

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /

Author: Škorvagová, Simona

Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate identity) /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Medzinárodné podnikanie /

Author: Zorkóciová, Otília, 1954-

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Medzinárodný marketing : Prípadové štúdie /

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /

Manažment medzinárodného podnikania /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs