Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /
Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /
Vybrané problémy medzinárodného marketingu. /
Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu. /
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /
Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /
Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /
Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu /
Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /
Medzinárodný marketing /
Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /
International marketing : theory, practices and new trends /
Mezinárodní marketing /
Základy marketingu. 1. časť /
Základy marketingu /
Medzinárodné formy podnikania /
Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly /
Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /
Internationalisierung der mittelständischen Wirtschaft : Instrumente zur Erfolgssicherung /
Vstup slovenských firiem na ruský trh /
Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku /
Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /
Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate identity) /
Medzinárodné podnikanie /
Medzinárodný marketing : Prípadové štúdie /
Manažment medzinárodného podnikania /