Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Consumer behavior. : Concepts and applications. /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie /
Zadania a riešenia príkladov teórie spotrebiteľa /
Spotřebitelé a marketing /
Vplyv prosociálnej činnosti firmy na nákupné správanie sa spotrebiteľov : vedecká monografia /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Protivná blondýna radí- jak prokouknout triky obchodníků : nenechte se napálit při nakupování.
Spotrebiteľ na trhu : faktory, stratégia, reakcie /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Obchodné správanie pre neekonomické študijné programy : vysokoškolská učebnica /
99 inšpiratívnych podnikateľských nápadov /
Policy impact of the eastern partnership on Ukraine : trade, energy, and visa dialogue /
Law and markets /
Anglicko-nemecko-slovenský slovník užitočných obchodných výrazov /
Einführung in die Fachsprache der Betriebswirtschaft. Band II /
Einführung in die Fachsprache der Betriebswirtschaft : Lösungsheft. Band II /
Marktchance Wirtschaftsdeutsch Mittelstufe : Begleitheft mit Test und Transkriptionen : Kopiervorlagen /
Wirtschaftstexte im Unterricht /
Geschäfts- und Verhandlungssprache Deutsch. Band 6, Das neue Produkt /
Unternehmen Deutsch : Lehrwerk für Wirtschaftsdeutsch. Lehrbuch /
Unternehmen Deutsch : Lehrwerk für Wirtschaftsdeutsch. Arbeitsheft /
Obchod a práca : časopis priebojných ľudí.
Business grammar builder : [for class and self study] /
Managing to survive /
Expo magazine : celoslovenský špecializovaný výstavný časopis.
Anglicko-slovenský slovník k učebnici MARKET LEADER Intermediate /
Obchodní podnikání ve 21. století /
Odborné texty z nemeckého jazyka pre stredné odborné školy, stredné odborné učilištia, stredné združené školy : ekonomika a organizácia, obchod a služby /
Marketing v procese globalizácie /
The new european law of unfair commercial practices and competition law /
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Značky a slovenský zákazník /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Manažérske aspekty krízového riadenia podnikov : monografia /
Technika ķaldygyn kedere žaraty technologijasy /
Bewertung der Mineralrohstofflagerstätten /
Evaluation of mineral deposits /
Riadenie podniku v kríze /
Základy práva /
Manažérstvo environmentálnych aspektov a rizík /
Technicko-ekonomické aspekty environmentálneho manažérstva /
Základy krízového riadenia environmentálne nebezpečných zón /
Personálny manažment /
Trhaviny v krízových situáciách /
Manažment zákazníka /
Biela kniha baníctva /
Základy manažmentu /
Marketingové stratégie podnikov /
Metodika projektovania závodov. /