Marketing v procese globalizácie /
Základy ekonomiky a európskej integrácie /
K niektorým metodologickým otázkam internacionalizácie a globalizácie vo svetovej ekonomike /
Repetitórium európskej integrácie /
Determinanty formovania priemyselnej politiky v podmienkach globalizácie a integrácie. /
Medzinárodné podnikanie v procese globalizácie. /
Mediálna kultúra v procese globalizácie. /
Vybrané kapitoly z európskej integrácie /
História a štruktúra európskej integrácie /
Trendy vývoja v súkromnom práve v podmienkach európskej integrácie : sekcia občianske právo : slovenská časť ; Liberalizácia právnej regulácie pracovných vzťahov v podmienkách globalizácie : sekcia pracovné právo : slovenská časť : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Právo ako zjednocovateľ Európy - veda a prax organizovanej Univerzitou Komenského v Bratislave, Právnickou fakultou v dňoch 21.-23. októbra 2010 /
O globalizaci /
Vybrané pojmy európskej integrácie /
Premeny priemyselnej politiky v procese európskej integrácie a štrukturálne fondy /
EU od Jednotného evropského aktu k Jednotnému digitálnímu trhu /
Vybrané spoločenské súvislosti trhu /
Dejiny európskej integrácie - vybrané kapitoly /
Konvergencia v procese Európskej menovej integrácie /
Ekonomické a sociálne súvislosti integrácie Slovenska do Európskej únie /
Is Visegrad still a central Eurpean "trade mark"? /
Sociologická analýza trhového hospodárstva /
Co si za peníze (ne)koupíte : společnost vstupuje do nové éry, vše je na prodej /
Úvod do výskumu trhu /
Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy /
Besy kapitalizmu, alebo, Začiatok novej éry? : [rozhovory s kritickými intelektuálmi] /
Sociálno-ekonomická analýza /
Trh nehnuteľností-finančné a právne nástroje /
Human action : a treatise on economics. Volume 1 /
Human action : a treatise on economics. Volume 2 /
Human action : a treatise on economics. Volume 3 /
Human action : a treatise on economics. Volume 4 /
Wirtschaftsverbrechen : der innere Feind der freien Marktwirtschaft /
Hybné sily trhu služieb v procese globalizácie, internacionalizácie a integrácie /
Systemtransformation in Osteuropa : Herausforderungen an Unternehmen beim Übergang von der Planwirtschaft in die Marktwirtschaft /
Volkswirtschaft für jedermann : die marktwirtschaftliche Demokratie /
Ochrana trhových subjektov vo vybraných oblastiach služieb /
Makroekonomická regulácia v trhovej ekonomike /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Moderní personalistika ve službách /
Služby v cestovnom ruchu. 2. časť /
Služby v cestovnom ruchu. 1. časť /
Ekonomika podniku cestovného ruchu /
Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou /
Marketing služieb : špecifiká služieb : marketingový mix v službách /
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu /
Odborné texty z nemeckého jazyka pre stredné odborné školy, stredné odborné učilištia, stredné združené školy : ekonomika a organizácia, obchod a služby /
Marketing služeb : efektivně a moderně /
Služby cestovného ruchu I /
Zákazník má vždy pravdu : a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb /
Podnikanie a služby : pre 4. ročník [študijný odbor] agropodnikanie /
Dienstleistungsatlas : die Boom-Jobs von morgen /
Inovačné aktivity podnikov služieb /
Služby cestovného ruchu. II /
Nadnárodný pohyb zamestnancov a služieb /
STN EN ISO 18513: 2004 (95 4002), Služby cestovného ruchu. Hotely a iné druhy ubytovacích zariadení cestovného ruchu. Terminológia. (ISO 18513: 2003).
Smery a prognóza ďalšieho rozvoja služieb obyvateľstvu /
Služby pre podnikateľov. /
Analýza vývoja spotreby platených služieb v ČSSR a prognóza požiadaviek na služby do roku 1990 /
Služby /
Služby pre podnikateľskú sféru (Business Services). /
Služby a cestovný ruch. : Súvislosti. Špecifiká. Cesta rozvoja. /
Manažment a marketing v trhových službách. /
Služby v modernej ekonomike. /
Obchodno-podnikateľské služby /
Služby v modernej ekonomike /
Trhové služby. /
Obchodné služby = Business services /
Manažment a marketing služieb /