STN EN 15733: 2010 (96 5505), Služby realitných maklérov. Požiadavky na poskytovanie služieb realitných maklérov.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi a kvality. BZCS634, Sprievodca kurzom /
Riadenie vzťahov so zákazníkmi a kvality. Kniha 3, Oceňujte svojich zákazníkov /
Riadenie vzťahov so zákazníkmi a kvality. Kniha 4, Riadenie kvality /
Riadenie vzťahov so zákazníkmi a kvality. Kniha 2, Uspokojovanie potrieb zákazníkov /
Riadenie vzťahov so zákazníkmi a kvality. Kniha 5, Moderné trendy v marketingu /
Význam CRM a komunikácia so zákaznikmi /
Slobodné poskytovanie služieb, voľný pohyb kapitálu /
CRM - Riadenie vzťahov so zákazníkmi : praktická príručka pre využitie modulu CRM v programe Omega.
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi podniku : odpovede na teoretické a praktické otázky uplatňovania riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku /
Voľné poskytovanie služieb v otázkach a odpovediach
Dodržiavanie ľudských práv pri poskytovaní sociálnych služieb v zariadeniach sociálnych služieb. : (Zborník).
Dodržiavanie ľudských práv pri poskytovaní sociálnych služieb v zariadeniach sociálnych služieb. : (Výber dokumentov).
Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality /
Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /
Ekonomika municipalizácie a jej dopady na poskytovanie verejných služieb : habilitačná prednáška /
Poskytovanie služieb a vykonávanie stavebných a montážnych prác v Rakúsku /
Zákon o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu /
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi /
Vzorkování zrnitých a sypkých látek podle ČSN 01 5111 : komentář /
STN ISO/IEC 90003, Softvérové inžinierstvo. Návod na aplikáciu normy ISO 9001: 2000 na počítačový softvér.
STN EN ISO/IEC 17021, Posudzovanie zhody. Požiadavky na orgány vykonávajúce audit a certifikáciu systémov manažérstva.
STN EN 45020: 2007 (01 0100), Normalizácia a súvisiace činnosti. Všeobecný slovník.
STN P CEN ISO/TS 27687: 2010 (01 5505), Nanotechnológie. Terminológia a definície nanoobjektov. Nanočastice, nanovlákna a nanodoštičky (ISO/TS 27687: 2008).
STN EN ISO 9004: 2010 (01 0320), Manažérstvo trvalého úspechu organizácie. Prístup na základe manažérstva kvality (ISO 9004: 2009).
STN EN 15838: 2010 (96 5111), Strediská styku so zákazníkmi. Požiadavky na poskytovanie služieb.
TNI CEN/TR 15592: 2008 (01 0337), Technická normalizačná informácia. Zdravotné služby. Systémy manažérstva kvality. Návod na používanie normy EN ISO 9004: 2000 prí zlepšovaní zdravotných služieb (CEN/TR 15592: 2007).
STN ISO 10006: 2004 (01 0325), Systémy manažérstva kvality. Návod na manažérstvo kvality v projektoch.
STN EN ISO 10012: 2004 (01 0360), Systémy manažérstva merania. Požiadavky na meracie procesy a meracie zariadenia (ISO 10012: 2003).
STN EN ISO 15378: 2008 (01 0335), Primárne baliace materiály pre liečivé produkty. Osobitné požiadavky na používanie normy ISO 9001: 2000 s ohľadom na dobrú výrobnú prax (DVP) (ISO 15378: 2006).
STN P CEN/TS 15224: 2008 (01 0336), Zdravotné služby. Systémy manažérstva kvality. Návod na používanie normy EN ISO 9001: 2000.
TNI IWA 4: 2008 (01 0340), Technická normalizačná informácia. Systémy manažérstva kvality. Návod na aplikáciu normy ISO 9001: 2001 v samospráve.
STN ISO 20252: 2009 (96 5001), Trh, názor a sociálny prieskum. Slovník a požiadavky na služby.
STN EN 15707: 2009 (96 5002), Prehľad tlačových médií. Slovník a požiadavky na služby.
STN P ISO/TS 16949: 2009 (01 0311), Systémy manažérstva kvality. Osobitné požiadavky na používanie normy ISO 9001: 2008 v organizáciách na výrobu automobilov a ich náhradných dielcov.
STN ISO 10001: 2009 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.
STN ISO 10003: 2009 (01 0309), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na riešenie sporov mimo organizácií.
STN ISO 10014 [neplatná], Systémy manažérstva kvality. Návod na realizáciu finančného a ekonomického úžitku.
STN ISO 10019/O1: 2024 (01 0303), Návod na výber konzultantov systémov manažérstva kvality a využívanie ich služieb. Oprava 1.