Marketing v agroturistike /
Lexikón podnikateľa v agroturistike /
Integrovaná cezhraničná spolupráca v agroturistike. : Zborník z medzinárodnej konferencie, Nitra, 22. augusta 2003. /
Rozvoj podnikania vo vidieckej turistike a agroturistike : (praktický sprievodca pre podnikateľov) /
Poradca podnikateľa vo vidieckej turistike a agroturistike /
Rukoväť podnikateľa vo vidieckom cestovnom ruchu a agroturistike. /
Odbytová stratégia : praktikum /
Odbytová stratégia /
Stratégia a plánovanie /
Stratégia a strategický manažment : ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávida s Goliášom /
Stratégia odvážnych : ako v strategickom plánovaní využiť kreativitu a silu odvážnych nápadov /
Stratégia podniku. : Cesty zvyšovania jeho pružnosti a reakčnej schpnosti. /
Tradičná domácka a remeselná výroba vo vidieckej turistike a agroturistike na Slovensku. : Seminár konaný dňa 19.11.1996 v Dome techniky ZSVTS Bratislava s.r.o. /
Stratégia sociálno-ekonomického rozvoja /
Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM /
Efektívna stratégia podniku : tvorba - kontexty - realizácia /
Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /
Turistika na vidieku : pre 2. ročník študijného odboru agropodnikanie /
Turistika na vidieku pre 3. ročník študijného odboru agropodnikanie /
Stratégia v agroturistike /
Agroturistika a ekoturistika /
Znaky kvality pre zariadenia turizmu a agroturizmu /
Cestovný ruch a samospráva /
Venkovská turistika a agroturistika /
TBS, a.s. - "kus poriadnej roboty" /
Social media marketing a propagácia podnikov vidieckeho cestovného ruchu na sociálnych sieťach : základná príručka.
Moderné marketingové nástroje pre vidiecky cestovný ruch : základná príručka.
Moderné marketingové nástroje pre vidiecky cestovný ruch : praktická príručka.
Cudzie jazyky pre cestovný ruch vo vidieckom priestore : praktická príručka.
Cudzie jazyky pre cestovný ruch vo vidieckom priestore : základná príručka.
Social media marketing a propagácia podnikov vidieckeho cestovného ruchu na sociálnych sieťach : praktická príručka.
Turistika na vidieku pre 2. ročník študijného odboru agropodnikanie /
Strategický manažment a rozhodovanie /
Podnikové plánovanie /
Medzinárodná expanzia firiem : stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje /
Jak úspěšně řídit firmu : turbostrategie /
Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi /
Firemné plánovanie /
Benchmarking of public services provided by municipalities in the V4 countries /
Do nitra společnosti Apple : jak skutečné funguje nejobdivovanější firma světa = Inside Apple : how America's most admired-and secretive-company really works /
Competitive intelligence : základ pro strategické rozhodování podniku /
Strategic management in tourism /
Podniková architektura /
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /
Podnik a podnikanie. Štvrtý zväzok, Interné procesy: vývojové tendencie produkčných systémov v globálnom a podnikovom rámci /
Strategický manažment vo verejnej správe /
Skrytí šampióni 21. století : úspěšné strategie málo známých firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích /
Růst i při klesajícím trendu : deset strategií managementu pro úspěšné překonání recese /
Podniková strategie : průvodce rozvojem vašeho byznysu /
Podniková plánovacia hra /
International management news 2012 : [peer-reviewed scientific proceedings] /