Jaký jsem učitel? /
Psychologie v učitelské praxi /
Aký som učiteľ? : Metódy získavania poznatkov o vlastnej vzdelávacej činnosti. /
Cvičný učiteľ ako diagnostik a reflexívny praktik /
Pedagóg v galérii : slávne obrazy ako inšpirácia pre výchovu a vzdelávanie /
Dejiny učiteľského vzdelávania na Slovensku. Učiteľské ústavy. : Rešerš výberová. /
První kroky učitele /
Diagnostika : pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky /
Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání /
Metody a postupy poznávání žáka : pedagogická diagnostika /
Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program : nástroje pro prevenci, nápravu a integraci /
Všeobecná teória pedagogickej diagnostiky : (teoretické a praktické otázky) /
Akí sú moji žiaci? : pedagogická diagnostika žiaka /
Uplatňovanie princípov komunikatívneho vyučovania prostredníctvom učiteľských rol. /
Schematismus Cleri : Dioecesis Cassoviensis Ad Annum Jesu Christi 1883. Erectae Sedis Episcopalis Septvagesimum Nonum.
Schematismus Cleri : Dioecesis Cassoviensis Ad Annum Jesu Christi 1889. Erectae Sedis Episcopalis Octuagesimum Quintum.
Schematismus Cleri : Dioecesis Cassoviensis Ad Annum Jesu Christi 1887. Erectae Sedis Episcopalis Octuagesimum Tertium.
Pedagogická komunikace v teorii a praxi /
Hospitácie ako determinujúci faktor kvality školy /
Učiteľ a tvorivosť /
Súhrnná správa o stave hodnotenia školského systému, škôl, učiteľov a žiakov v Slovenskej republike /
Ľudovít Izák : emblematická postava peštianskej slovenskej spoločnosti /
Prax v učiteľskom vzdelávaní : k otázkam praktickej prípravy učiteľov v študijnom programe Predškolská a elementárna pedagogika /
Osobnosť a činnosť učiteliek a učiteľov v kontexte psychologických výskumov /
Syndrom vyhoření u učitelů : příčiny, pomoc, terapie /
Učitel a rodič : spolupráce, třídní schůzka, komunikace /
Uplatnenie absolventov učiteľstva v praxi a ich reflexia pregraduálnej prípravy /
Rétorika pro pedagogy /
Zvyšovanie efektívnosti vzdelávania prostredníctvom profesijného rozvoja učiteľov /
Vyučovacie metódy a interakčný štýl učiteľa /
Techniken des Lehrerverhaltens /
Gottfried Benn : Leben, Werk, Widerspruch 1886-1922 /
Čo robiť keď- : praktický pomocník pre riaditeľa, triedneho učiteľa a učiteľa etickej výchovy pri riešení závažných výchovných situácií /
Paměti jihočeského odbojáře /
Vyučovanie matematiky z pohľadu súčasnej školskej reformy : (tvorivá práca učiteľa matematiky) /
Líný učitel : jak učit dobře a efektivně /
Personnel priorities in schools today : hiring, supervising, and evaluating teachers /
Daniel Gabriel Lichard : muž medzi štúrovcami a Kollárom /
Výchova a vzdelávanie v siločiarach času /
Čítať a myslieť : stratégie a metódy rozvoja kompetentného čítania a kritického myslenia ; učebné texty (nielen) pre budúcich učiteľov /
Jaký jsem učitel /
Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka /
Politicko-výchovná práce třídního učitele na školách druhého cyklu /
Psychologie školní úspěšnosti žáků /
Řízení výchovně vzdělávací práce ve škole : (ze zkušeností ředitelů škol a školských pracovníků) /
Učeň 1978 /
Psychologické otázky motivace ve škole /
Analýza klasifikačních výsledků a její využití /
Kapitoly z výchovného poradenství 3 /
Kapitoly z pedagogické a sociální psychologie. : učební text pro studující učitelství 1. stupně ZŠ /
Diagnostika : pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. 1 /
Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole /
Perspektivní orientace jako činitel rozvoje osobnosti /