Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /

Tendencie vývoja komoditnej a teritoriálnej štruktúry agroobchodu Slovenskej republiky /

Hodnotenie poľnohospodárskych produktov /

Event marketing. : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. /

Kozie a ovčie produkty. /

Včelie produkty /

Retail marketing /

Mäsové a špeciálne konzervované produkty : učebné texty pre všetky formy vzdelávania /

Koncepcia obchodovania s agrárnymi komoditami v EÚ : monografia /

Marketing a techniky predaja /

Kladné externality a verejný tovar produkovaný poľnohospodárstvom. /

Hodnotenie poľnohospodárskych produktov /

Marketing včelieho medu /

Agrárny trh 2004.

Marketing /

Požiadavky na kvalitu rastlinných produktov pri nákupe. /

Včelí produkty mýtů zbavené : med, vosk, pyl, mateří kašička, propolis, včelí jed /

Marketing a techniky predaja. /

Marketing a techniky predaja /

Medzinárodný marketing /

Marketing I. /

Téma: marketing

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Základy marketingu I /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /

Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /

Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /

Základy marketingu /

Marketing : praktikum /

Informačné systémy marketingu : praktikum /

Law and markets /

Marketingový odbytový kanál /

Marketing & Sales Management /

Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /

Problémy marketingu vo verejnom sektore /

Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /

Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /

Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /

Progressletter : synergia myšlienok.

Téma: poľnohospodárske produkty

  • Téma: predaj
  • Téma: obchod

Hodnotenie surovín a potravín živočíšneho pôvodu /

Modelovanie cenovej transmisie vybraných poľnohospodárskych komodít /

Tendencie vývoja komoditnej a teritoriálnej štruktúry agroobchodu Slovenskej republiky /

Hodnotenie surovín a potravín rastlinného pôvodu /

Koncepcia obchodovania s agrárnymi komoditami v EÚ : monografia /

Agrárny trh 2004.

Hodnotenie poľnohospodárskych produktov /

Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /

Hodnotenie surovín a potravín rastlinného pôvodu /

Hodnotenie poľnohospodárskych produktov /

Poľnohospodárska a výrobná technika pre prvovýrobu a spracovanie poľnohospodárskych produktov /

Autor: Horská, Elena

Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /

Prípadové štúdie pre ekonomické a manažérske vzdelávanie v agropotravinárskom sektore /

Medzinárodný marketing. /

Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /

Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /

Manažment a marketing v medzinárodnom prostredí. /

Medzinárodný marketing /

Multikultúrne vzdelávanie pre európske občianstvo /

Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /

Internacionalizácia agropotravinárskych podnikov SR /

Pamätnica Fakulty ekonomiky a manažmentu (1959-2009) /

Autor: Nagyová, Ľudmila, 1953-

  • Autor: Rovný, Patrik

Súčasné tendencie vo výrobe a odbyte vybraných poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov v SR /

Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /

Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /

Managerial communication /

Marketing /

Merchandising a event marketing pre produkty pôdohospodárstva /

Manažment ľudských zdrojov /

Marketing : [učebné texty pre dištančné štúdium] /

Marketingová komunikácia /

Ekonomika, manažment a marketing poľnohospodárskeho podniku /

Mapovanie faktorov a procesov implementácie novej potravinovej stratégie EU v potravinovej vertikále na Slovensku /

Marketing cestovného ruchu /

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok /

Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /

Manažérska komunikácia /

Výskum trhu /

Marketingová vertikála zemiakov a zemiakových výrobkov na Slovensku a väzba na európske trhy /

Výrobné a marketingové prístupy k vertikále hydiny a hydinových výrobkov : monografia /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky