Medzinárodný marketing /
Medzinárodný marketing. /
Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /
Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /
Medzinárodný marketing pre obchodné akadémie. /
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /
Mezinárodní marketing /
International marketing : theory, practices and new trends /
Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /
International marketing /
Contemporary issues in international marketing /
Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /
Marketing /
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /
International marketing. /
Medzinárodný marketing a globalizácia trhov strednej a východnej Európy. /
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /
Medzinárodné formy podnikania /
Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly /
Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /
Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /
Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /
Internationalisierung der mittelständischen Wirtschaft : Instrumente zur Erfolgssicherung /
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /
Vstup slovenských firiem na ruský trh /
Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /
Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku /
Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /
Základy marketingu I /
Bibliografia literatúry pre deti a jej využitie v praxi /
Osobnosti slovenskej exilovej literatúry 1945-1990 /
Čitatelia prvého vekového stupňa v knižniciach : Zborník príspevkov z celoslovenského seminára v Piešťanoch 20.-21. septembra 1976 /
Učňovská mládež a kniha : úvod do problematiky /
Vybrané kapitoly zo sociológie pre policajtov. /
Štatistický prehľad činnosti knižníc v Slovenskej republike za rok 2003 /
Základy marketingu II /
Praktikum z ekonomiky podniku : návody na cvičenia /
Praktikum z marketingu I /
Antológia textov zo sociológie. /
Učebné osnovy náboženskej výchovy rímskokatolíckeho a gréckokatolíckeho náboženstva pre 5.-9. ročník základných škôl. /
Základy marketingu. I /
Základy marketingu. II /
Marketingový mix v cestnej doprave /
Zbierka úloh z matematiky 3 /