Etnocentricky zamerané marketingové stratégie /
Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Spotřebitelé a marketing /
Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /
Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /
Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /
Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Consumer behavior. : Concepts and applications. /
Manažment zákazníka /
Kvalita života ako prediktor udržateľného spotrebiteľského správania /
Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /
Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Industrial marketing strategy /
Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /
Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /
Základy e-commerce /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /
Značky a slovenský zákazník /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Cena nezištnosti /
Poznávání interpersonálních charakteristik osobnosti /
Kyberšikana : průvodce novým fenoménem /
Bod zlomu : o malých zmenách s veľkými následkami /
Mezi konfliktem a kooperací : jednotná teorie konfliktu a kooperace /
Antifragile : o veciach, ktoré ťažia zo zmätku /
Zvíře politické : eseje o lidské nátuře /
Medzi človekom a ľuďmi : úvod do sociálnej psychológie /
Krize svědomí /
Chyby se staly (ale ne mou vinou) : proč omlouváme svoje hloupé názory, chybná rozhodnutí a špatné skutky /
Ženy, milujte svojich mužov! /
Lidství : neuronální koreláty /
Aplikovaná sociálna patológia v sociálnej práci /
Socio-ethical aspects of human functioning in the modern world /
Sociologie zločinu : proč lidé vraždí a jezdí načerno /
Metody resocializační výchovy /
Rozvoj verbálního chování : jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami /
Užitočné ilúzie : o moci a paradoxe mozgu, ktorý klame sám seba /
Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání /
Spoločenské zviera : skryté zdroje lásky, charakteru a úspechu /
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie /