Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie /
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie /

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie /

Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /

Spotrebiteľské správanie /

Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /

Spotřebitelé a marketing /

Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /

Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /

Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /

Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /

Consumer behavior. : Concepts and applications. /

Manažment zákazníka /

Spotrebiteľské správanie /

Spotrebiteľské správanie /

Kvalita života ako prediktor udržateľného spotrebiteľského správania /

Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /

Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /

Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /

Industrial marketing strategy /

Téma: spotrebitelia

Dizajn a firmy : značka - história a súčasnosť slovenských firiem /

Postoje k certifikácii lesov a spotrebiteľského reťazca v SR /

Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /

Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /

Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /

Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica /

Základy e-commerce /

Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /

Právne vzťahy v kolaboratívnom hospodárstve /

Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /

Kvalita výrobkov a spotrebiteľ /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 1.diel 1. diel, (Koncepty a skúsenosti) /

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. 2.diel 2. diel., (Metódy) /

Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují /

Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /

Mikroekonómia 2 : teória spotrebiteľa /

Značky a slovenský zákazník /

Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /

Nový zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní s aktualizovanou dôvodovou správou. : zákon č. 335/2014 Z.z. z 21. októbra 2014 o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Spotrebiteľské správanie /

Téma: sociálne správanie

  • Téma: spotrebiteľské správanie
  • Téma: marketing
  • Téma: strategický marketing
  • Téma: modelové situácie

Cena nezištnosti /

Poznávání interpersonálních charakteristik osobnosti /

Kyberšikana : průvodce novým fenoménem /

Bod zlomu : o malých zmenách s veľkými následkami /

Mezi konfliktem a kooperací : jednotná teorie konfliktu a kooperace /

Antifragile : o veciach, ktoré ťažia zo zmätku /

Zvíře politické : eseje o lidské nátuře /

Medzi človekom a ľuďmi : úvod do sociálnej psychológie /

Krize svědomí /

Chyby se staly (ale ne mou vinou) : proč omlouváme svoje hloupé názory, chybná rozhodnutí a špatné skutky /

Ženy, milujte svojich mužov! /

Lidství : neuronální koreláty /

Aplikovaná sociálna patológia v sociálnej práci /

Socio-ethical aspects of human functioning in the modern world /

Sociologie zločinu : proč lidé vraždí a jezdí načerno /

Metody resocializační výchovy /

Rozvoj verbálního chování : jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami /

Užitočné ilúzie : o moci a paradoxe mozgu, ktorý klame sám seba /

Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání /

Spoločenské zviera : skryté zdroje lásky, charakteru a úspechu /

Autor: Táborecká-Petrovičová, Janka

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie /

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky