Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Google AdWords :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Google AdWords :

Google AdWords /

Google Adwords : jednoduše /

Google analytics /

Google : vyhledávání, Gmail, Google Talk a další služby /

Google story /

Google hacking /

Planeta Google : o troufalém plánu jedné firmy organizovat všechno, co známe /

Ako funguje Google /

Google : tipy a návody pro vyhledávač, Gmail, YouTube, Earth a další aplikace /

Výkonnostný marketing s Google Analytics : [strategie a techniky maximalizace online ROI] /

Jak myslí Google : a jaké je tajemství jeho úspěchu /

Custom search - discover more : a complete guide to Google programmable search engines /

Google Cloud Platform (GCP) professional cloud security engineer certification companion : learn and apply security design concepts to ace the exam /

Ogilvy o reklamě /

Reklama : 200 tipů, které musíte znát /

Právo a reklama v praxi /

Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů /

Ako získať ECDL Word /

Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing /

Inovácie v slovenskej reklame : [vedecká monografia] /

Téma: Google AdWords

Google Adwords : jednoduše /

Google AdWords : stručný sprievodca : ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov /

Google AdWords /

Téma: reklama a propagácia

  • Téma: internet

Sklik : jednoduše /

Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /

Pitch it! /

Sponzoring /

Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /

Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /

English for marketing and advertising : B2 : [učebnice s vkladaným audio CD] /

Jak stvořit pecku na trhu /

Regulace reklamy : komentář /

Jak psát reklamní text /

Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /

Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing /

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /

Neón a reklamná typografia do roku 1989 na východe Slovenska /

Jednoducho značka Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli /

Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy : [ako vytvoriť pútavú reklamu] /

Co je branding? /

Rukověť svazáckého propagandisty a agitátora /

Inovácie a trendy v manažmente a marketingu : E-techológie v podmienkach MSP : nekonferenčný recenzovaný zborník vedeckých prác /

Reštart /

Autor: Harnett, Mark

Google AdWords : stručný sprievodca : ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov /

Autor: Petruš, Stanislav

Vplyv : psychológia presviedčania / Robert B. Cialdini ; z anglického originálu Influence: The psychology of persuasion ... preložil Stanislav Petruš.

Google AdWords : stručný sprievodca : ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov /

Inside Apple zvnútra : ako funguje spoločnosť, ktorú obdivuje celý svet, ale stále nepozná jej tajomstvá /

Vplyv : psychológia presviedčania /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky